Verhiest vertelde mij paar interessante dingen vandaag toen ik er was voor mijn onderhoud. Hij was gisteren in Engeland en stond samen met Trulli op de foto. Trulli was daar om de sportversies van de Evora af te stellen (+400PK). Zal voorgesteld worden op salon van Genève en kan dan al besteld worden.
Verhiest zei dat de eigenaar van Lotus F1 en Lotus in Norfolk DEZELFDE is (HAIKAN geloof ik), dus beide zijn wel degelijk met elkaar verweven!! Vandaar dus de bedrijfswagen voor Trulli en zijn afstelwerk voor nieuwe Evora.
Kovalainen rijdt eerste meters in Lotus
-
- Naam: Ben
- Auto: geen
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Kovalainen rijdt eerste meters in Lotus
Tuurlijk komt Lotus in het F1 verhaal, kijk maar es hoeveel Lotus logo's gebruikt worden...
Dat er een snellere Evora komt daar was ik al een tijdje van overtuigd. Zal een Evora SC zijn gok ik.
Dat er een snellere Evora komt daar was ik al een tijdje van overtuigd. Zal een Evora SC zijn gok ik.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
Verder zei Verhiest nog dat de instroom van al die Ferrari-mannen als zéér positief wordt ervaren in de fabriek en bij personeel te Hethel. Alles en iedereen zou herleven.
Ferrari-mannen brengen meer sponsers aan en mede daardoor kunnen we ons verwachten aan een hogere kwaliteit voor toekomstige Elise en Exige. De Esprit zal ook een jaar vervroegd worden. Er komt ook een nieuw tussenmodel.
Lotus zou versterkt uit de algemene crisis komen omdat ze geen mensen moeten afdanken hebben en omdat Evora een heel goede overbrugging is totdat nieuwe modellen er aankomen als algemene crisis achterwege zou moeten zijn.
Verhiest zegt 13 Evora's te hebben verkocht sinds de lancering van het model (waarvan 3 op Salon).
Ferrari-mannen brengen meer sponsers aan en mede daardoor kunnen we ons verwachten aan een hogere kwaliteit voor toekomstige Elise en Exige. De Esprit zal ook een jaar vervroegd worden. Er komt ook een nieuw tussenmodel.
Lotus zou versterkt uit de algemene crisis komen omdat ze geen mensen moeten afdanken hebben en omdat Evora een heel goede overbrugging is totdat nieuwe modellen er aankomen als algemene crisis achterwege zou moeten zijn.
Verhiest zegt 13 Evora's te hebben verkocht sinds de lancering van het model (waarvan 3 op Salon).
-
Er was hier onlangs op het forum ook een bericht gepost dat Mister Lotus (o.a. verantwoordelijk voor de Evora-handling e.d.) weggegaan was bij Lotus. Axel Merck geloof ik????
Dus Verhiest zegt dat die man 'weggegaan' is omdat hij 68jaar was en op pensioen gaat. Zou dus niks met onvrede whatsoever te maken hebben. Wou dat nog even vermelden
Dus Verhiest zegt dat die man 'weggegaan' is omdat hij 68jaar was en op pensioen gaat. Zou dus niks met onvrede whatsoever te maken hebben. Wou dat nog even vermelden
-
Trulli heeft aan Verhiest gezegd dat we pas een definitief beeld over de krachtverhoudingen zullen hebben vanaf de eerste GP op Europese bodem. Heeft iets te maken met het op punt staan van alle F1-auto's.
Ambitie blijft om de eerste te zijn van de nieuwe teams, maar ze hebben geen idee van wat ze werkelijk mogen/kunnen verwachten.
Ambitie blijft om de eerste te zijn van de nieuwe teams, maar ze hebben geen idee van wat ze werkelijk mogen/kunnen verwachten.
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Het eerste bericht hieromtrent was inderdaad wat ongelukkig geformuleerd. Mijn reactie evenzeer. Net zoals Mike Kimberley geniet de man nu van een verdiende rust. In het officieel bericht zag ik dat Dany Bahar hem graar nog af en toe wou belasten met consultancy jobs. Een goede zaak.ben schreef:Dus Verhiest zegt dat die man 'weggegaan' is omdat hij 68jaar was en op pensioen gaat. Zou dus niks met onvrede whatsoever te maken hebben. Wou dat nog even vermelden
Dat klinkt allemaal heel voortreffelijk.ben schreef:Verder zei Verhiest nog dat de instroom van al die Ferrari-mannen als zéér positief wordt ervaren in de fabriek en bij personeel te Hethel. Alles en iedereen zou herleven.
Als ze het inderdaad kunnen (om-)buigen in een positief verhaal ... knap.ben schreef:Ferrari-mannen brengen meer sponsers aan en mede daardoor kunnen we ons verwachten aan een hogere kwaliteit voor toekomstige Elise en Exige. De Esprit zal ook een jaar vervroegd worden. Er komt ook een nieuw tussenmodel.
Klinkt zelfs veelbelovend.
...
het wordt inderdaad uitkijken naar én de F1 én de presentatie(s) in Geneve.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs