In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Frederik »

Bzguy schreef:
Frederik schreef:Een Lotus Esprit is (zeer) DUUR in onderhoud. ...maar toch een prachtige wagen.

Een Esprit met of zonder distributieriem vervangen kan snel 5-6-7.000€ verschillen van verkoopprijs. Om een groot onderhoud of distributieriem te vervangen moet de motor uit de wagen gelift/gezakt worden... met alle extra kosten vandien natuurlijk.
sorry, dara moet ik je tegenspreken : heb vorig jaar n complete C)service laten doen bij Verhiest, alles in (alle riemen, vloeistoffen, filters, airco-vulling etc ... ) factuur van 1580 EUR, vind ik echt niet teveel ! Ok, dat moet je wel elke 3 jaar laten doen (preventief), maar om dat nu echt duur te noemen :s Motor blijft er netjes in, klep gaat wel volledig open (haaks, struts gaan los)

Heb voor de rest nog geen enkele speciale kost moeten doen (uitlaat enz zijn mijn vrije keuze, dr was niks kapot)

Let wel : nu spreek ik over mijn S4, mijn SE was n totaal ander paar mouwen ;)
Ik heb de info "van horen zeggen", blijkbaar moet ik daar ZEER goed mee opletten. Gelukkig zijn er hier ook Esprit eigenaars die bij foute info kunnen bijsturen indien nodig.
Plaats reactie