koffer organiser elise/europa

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Plaats reactie
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

koffer organiser elise/europa

Bericht door Herman »

ik was vandaag op de boten beurs cap-okaz in nieuwpoort, en de laatste dag is bijzonder intressant omdat er dan ferm gebradeerd wordt... mijn oog viel op een boot organiser van gaastra, dit is een soort bag, met veschillende enveloppes onderverdeeld, waarvan 1 met open deksel en 1 met velcro sluiting en 1 kleine doorzichtige vooraan- het geheel kan bevestigd worden met de bijgeleverde klevende velcro straps op de achterzijde vd bag, of met vijsjes, en dan als het geheel gemonteerd iskan dit nog met een soort vinyl waterdichte cover bedekt en toegesnoerd worden , op de zijkant is er nog een elastieken houder voor een rond voorwerp (bus)
ik heb dit gemonteerd met de bijgeleverde velcro in de kofferruimte (rechtstaande wand tussen koffer en motorruimte)van onze europa s en de bandenreparatie-bus in de zijkant geplaatst, het oogt mooi en degelijk-- kost was 20 euro-- dit object dient normaal om losse koorden, en de winch handel in de kuip op te bergen op een zeilboot. (waterdicht)..momenteel houd de velcro goed op de kofferwand (bekleding) indien het lost zal ik 2 vijsjes gebruiken.

fototjes deze morgen 27/10 10 hr genomen
Bijlagen
organiser1.JPG
organiser 2 (2).JPG
Laatst gewijzigd door Herman op 27 okt 2008, 11:29, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: koffer organiser elise/europa

Bericht door X-E-G »

De mijne...houdt ook met velcro tegen de kofferbekleding, met 3 vakken die elk apart sluiten met velcro. Heel handig om kleine spulletjes veilig op te bergen zodat ze de zijkanten niet kunnen beschadigen
bootorganiser1.JPG
bootorganiser1.JPG (30.27 KiB) 4302 keer bekeken
bootorganiser2.JPG
bootorganiser2.JPG (31.26 KiB) 4301 keer bekeken
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Plaats reactie