'92 Elan SE (norfolk mustard)

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus Elan van Ovi

Bericht door ovi »

t'Is andersom bij ons! ;)

Ik wou hem echt wel weg hebben om plaats te maken voor de Alpine in de atelier. De RIOT is zoals verwacht heel moeilijk om te verkopen en moet daar volgend jaar maar eens deftig werk van maken. Hiervoor moet echt een liefhebber gevonden worden en dit kan lang duren! :evil: Dus met spijt in mijn hartje besloten om dan de Elan maar te verkopen omdat die toch normaal iets beter van de hand moet gaan.Grote paniek bij vrouw en vooral ook de kinderen hier! :?
Kristel stelde dus voor om de RIOT in haar garage hier thuis te zetten zodat er eindelijk plaats is om aan mijn troetelkind te beginnen! :P De liefde is hier groot! Voor de Elan bedoel ik dan hé! :D
Blijf er trouwens bij dat een Elan alleen maar meer kan waard worden aangezien hij lekker zeldzaam aan het worden is en stillekes aan de reputatie ook bekend wordt als snel en een ongelooflijke baanligging! 8-) We kunnen er ook niks aan verhelpen dat de motor vanvoor zit en dat hij vanvoor sleurt! :roll: Maar het resultaat is wel dat we verdoeme ne grote koffer hebben. :P
Hij zit zowat in hetzelfde schuitje als de A310 waarvan de waarde ook maar heel langzaam stijgt maar zie maar eens naar een A110 die je 10 jaar geleden voor 20.000 euro had en waar je nu tot 50.000 moet voor geven. Het kan vlug gaan eens ze vertrokken zijn! :)
Dus beleg in iets waarvan je iets afweet zeg ik altijd en bij mij zijn dat otokes! 8-) Spijtig dat ik niet meer plaats heb wand kreeg hier van de week nog een reaktie op een bod dat ik 8 maand geleden gedaan heb. Toch nog ergens hangarke bij gaan zoeken misschien? :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Elan van Ovi

Bericht door Herman »

normaal is zoiets altijd een nieuwe "sacoche" voor de madam, ivo.... :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus Elan van Ovi

Bericht door ovi »

Herman schreef:normaal is zoiets altijd een nieuwe "sacoche" voor de madam, ivo.... :lol: :lol: :lol:
Ik heb moeten beloven dat ik in de winter alle avonden de autobache over haar Puntoke ga leggen en s'morgens er afhalen zodat ze er direkt mee kan vertrekken! :? Misschien toch nog rap een afdakje maken! :lol:
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Elan van Ovi

Bericht door Frederik »

ovi schreef:
Herman schreef:normaal is zoiets altijd een nieuwe "sacoche" voor de madam, ivo.... :lol: :lol: :lol:
Ik heb moeten beloven dat ik in de winter alle avonden de autobache over haar Puntoke ga leggen en s'morgens er afhalen zodat ze er direkt mee kan vertrekken! :? Misschien toch nog rap een afdakje maken! :lol:
Ivo ... a carport will/can do the job :mrgreen:
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus Elan van Ovi

Bericht door ovi »

Frederik schreef:
ovi schreef:
Herman schreef:normaal is zoiets altijd een nieuwe "sacoche" voor de madam, ivo.... :lol: :lol: :lol:
Ik heb moeten beloven dat ik in de winter alle avonden de autobache over haar Puntoke ga leggen en s'morgens er afhalen zodat ze er direkt mee kan vertrekken! :? Misschien toch nog rap een afdakje maken! :lol:
Ivo ... a carport will/can do the job :mrgreen:
Yep, maar ik zit daar met zo'n k.twijf van een gebuur die ons al eens voor een afdakje aangeklaagd heeft dat er al 20 jaar staat! :o Aangezien wij er toen nog maar een jaar woonde en haar advocaat verklaarde dat wij dat enkele maanden daar voor tegen haar garage gezet hebben hebben wij dat bij het vredegerecht op één been gewonnen! :lol: Bleek na opmeting van onze grond dat haar garage al voor 30 cm op ONZE grond staat en dat die garage tegen het toen reeds bestaande afdakje gebouwd is ZONDER bouwvergunning! Gaat hier wel om een garage van 8 m lang en 3 m hoog dus geen klein putske hé! :evil:
Ook de tuinmuur die ze toen geplaatst hebben staat volledig op onze grond. Op het einde zelfs 1 meter!!! Hoe stom kund ge zijn om dat toch uw buren aan te klagen hé!
Als ik dus een carport zet in mijn tuin hoop ik dat ze haar smoeleke houd wand anders laat ik haar alles wat op onze grond staat afbreken! ;)
Gesloten