achterste banden probleemke

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: achterste banden probleemke

Bericht door Blue Darkness »

Roland schreef: Zelfde opmerking als David: ik zou niet weten wat te doen met de velgen...
Spijtig!
Salontafel van maken? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: achterste banden probleemke

Bericht door Blue Darkness »

Ik betwijfel of Dunlop nog banden maakt in die maat.
Anders zal ik erover gekeken hebben... Check morgen eventueel nog wel even!

PS: ik ben meestal ook wel voorstander om eerder iets kwalitatiefs te kiezen, maar heb zelf, door omstandigheden, Kumho op m'n A8 staan en geen reden tot klagen.
Gebruikersavatar
David
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2008, 18:40
Auto: Esprit high wing
Locatie: Merksplas

Re: achterste banden probleemke

Bericht door David »

Blue Darkness schreef:Ik betwijfel of Dunlop nog banden maakt in die maat.
Anders zal ik erover gekeken hebben... Check morgen eventueel nog wel even!

PS: ik ben meestal ook wel voorstander om eerder iets kwalitatiefs te kiezen, maar heb zelf, door omstandigheden, Kumho op m'n A8 staan en geen reden tot klagen.
bij http://www.autobandenmarkt.be leveren ze nog vrolijk die dunlops hoor... en ik pijs dat ik er nog ga bestellen ook : bij goodyear vinden ze helaas niks...

en khumo's : op een a8 misschien(quattro?) , maar op een dodge... pff bij regenweer ist da serieus schuiven en dat is 100% opgelost met Goodyears. maar als er geschoven moet worden gaat het nog zenne :lol:
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: achterste banden probleemke

Bericht door Exploded »

David schreef: bij http://www.autobandenmarkt.be leveren ze nog vrolijk die dunlops hoor... en ik pijs dat ik er nog ga bestellen ook : bij goodyear vinden ze helaas niks...

en khumo's : op een a8 misschien(quattro?) , maar op een dodge... pff bij regenweer ist da serieus schuiven en dat is 100% opgelost met Goodyears. maar als er geschoven moet worden gaat het nog zenne :lol:
Ik heb de SP9000's ook vanachter liggen op mijn SE en 4 stuks op mijn Elise.
Zeer goede banden. Mijn tante heeft een bandencentrale en kan ze zonder problemen bestellen en installeren. Geef maar een seintje als je de gegevens wil.
Gebruikersavatar
David
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2008, 18:40
Auto: Esprit high wing
Locatie: Merksplas

Re: achterste banden probleemke

Bericht door David »

bedankt voor je voorstel ; maar kheb ze vandaag besteld bij bandencentrale Lambrechts te Turnhout, ik ken de gerant nogal goed...
ik ga ze +/- dinsdag krijgen , de prijs viel goed mee : excl. btw komen ze op 155euro t stuk :-)

kan ik ze niet zelf voor maken :lol:
Plaats reactie