Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!

Meet n Greet?

Ik heb interesse - dit jaar nog.
9
69%
Ik heb interesse - volgend jaar.
1
8%
Ik heb geen interesse in een meet 'n greet.
1
8%
We kunnen toch meeten op Vroemdag.
2
15%
 
Totaal aantal stemmen: 13

molleke

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door molleke »

als je iets plant en voor een grote groep of proberen alle forumleden bij één te brengen moeten we van een paar maanden op voorhand een datum afspreken anders gaat dat niet lukken. En voor een plaats is dat niet moeilijk om te vinden . een restaurantje met een grote parking is ook overal te vinden en best in een weekend dan zijn de meeste thuis, ik wil helpen met zoiets . heb dat al gedaan vroeger met de triumph club
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Frederik »

Volgende week doen we een mini meet 'n greet op het circuit van Zolder.
We zijn er met 15 Lotussen (forum members) maar andere mensen zijn over de volledige dag en savonds bij onze diner meer dan welkom.
VieW
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2008, 06:15

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door VieW »

Als je de meeting niet kent dan verwacht je enkel oldtimers ... maar dat is niet het geval. Op veel oldtimermeetings mag je niet eens binnen met een niet-oldtimer ... wij stonden met de Opel van mijn schoonbroer langs een Mercedes 220 CDI uit 1995 ofzo! een beetje een speciale auto is natuurlijk wel gewesnt maar moet niet! In ieder geval door het mooie weer enzo was het een enorm succes.

Veel clubs doen een rondrit en zakken dan af naar Zolder, misschien een idee voor volgend jaar!?

Het was een mooie dag en ik vond het ook jammer dat ik niet zelf met de wagen naar daar gegaan was.

Wat ook super was om te zien was de +/-500 Vespa's te zien.

Ah ja ook niet onbelangrijk de sfeer was er super iedereen van de organisatie was super vriendelijk. Ik heb al ooit anders meegemaakt hoor dat als je auto 1cm te veel naar links staat je de auto opnieuw moet starten en van die zever. Echt petje af voor de organisatie!!! Dat ze dit dan ook nog eens gratis kunnen aanbieden geeft het nog dat extra!

gr,
VieW
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door ovi »

Frederik schreef:Volgende week doen we een mini meet 'n greet op het circuit van Zolder.
We zijn er met 15 Lotussen (forum members) maar andere mensen zijn over de volledige dag en savonds bij onze diner meer dan welkom.
Ik kom waarschijnlijk met mijn gele Alpine 310 (sorrie hé gasten ;) ) de Elan zal ik daartegen nog niet hebben.
Vorig jaar mee op circuit gereden met de vroemdag.Zalig om die kinderen hun reaktie te zien als ge daarmee door de bochten scheurd!!!Dit jaar niet ingeschreven geraakt verdorie, was al volzet. :(
See you in Zolder, zoals ze zeggen...

Ivo
molleke

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door molleke »

sorry jongens maar in de week lukt dat niet bij mij te druk om weg te lopen ,ik ben onmisbaar :roll: :oops: :o :lol:
Gebruikersavatar
Dirk510
Berichten: 1392
Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen
Locatie: Ieper

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Dirk510 »

Lotusforum zou op een zomerse zondag met forum mensen eens een tourtje doen in het Heuvelland.
En tevens een ritje doen "langs de schreve" zoals wij westhoekers, de grens met Frankrijk noemen.
Proeven aan een Picon en een Westvleteren van 12°, mag zeker niet ontbreken. ;)
Lotus rijders drinken bier die met liefde gebrouwen is ... met mate. :shock:
Er zijn nu eenmaal zoveel verschillende maten hé. :ugeek:
Maar een geschikte datum vastleggen is nu de boodschap.
mei juni ?
Frederiek kan jij de knoop doorhakken en een datum voorstellen ??
:mrgreen:
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
pkt
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 09:21
Auto: Exige(s) S1 + S2
Locatie: Denderwindeke

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door pkt »

Collega's liefhebbers van mooie (Lotus) wagens.

Het zou kunnen (ik ben dus niet zeker! ) dat dit topic ontstaan is uit een gesprek dat ik een tweetal weken geleden had met Herman, en waaruit onze samenkomst op de markt in Ieper toen het resultaat was.
het betreft de term "Mini Meeting".
Een mini-meeting, en dat is wat we willen in het leven roepen, is een meeting waarbij een aantal mensen samenkomen, meestal tussen de 3 en de 10 wagens, maar soms ook 15 à 20.
Het betreft steeds een "last minit" initiatief van iemand die zich geroepen voelt om ongeveer een week op voorhand en op voorwaarde dat de weersvoorspellingen gunstig zijn, een plaats vast te leggen met parkingfaciliteiten, daar iets te eten en te drinken en af te sluiten met een korte rit.
Vaak is dat samenkomen op een zonnige zondagmiddag tegen 11u30 en huiswaarts keren rond 16u.
Ik heb in het verleden een aantal malen deel genomen aan dergelijke meetings dewelke vaak grensoverschrijdend waren (Belgische + Nederlandse rijders) en het was steeds de moeite waard.
Eigenlijk is het "het samenzijn" dat hier voorrang geniet op het rijden, in tegenstelling tot de lang vooraf georganiseerde dagtrips, met alles erop en eraan.
Voilà, tot hier mijn uitleg, laat nu het forum maar zijn ding doen en we zien wel wat eruit komt.

Groeten
Patrick
Plaats reactie