Cosworth motor?

Voor alle andere modellen die hierboven geen sub-forum hebben.
oa. Lotus Eclat, Elite, Excel, Carlton & nieuwe ontwikkelingen/prototypes alsook modellen uit een samenwerkingen met andere automerk.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Cosworth motor?

Bericht door ovi »

ovi schreef:
ovi schreef:Naar aanleiding dat de advertentie hier geplaatst is enkele reakties van de verkoper!

Motor is wel degelijk een cosworth,Maar ik heb helemaal geen zin om hierover te discussieren,
Ik ga trouwens een van de weken de auto fijn laten afstellen op een testbank,dan weet ik het aantal pk's juist.
Ik heb jou trouwens ook gezegd dat de auto 230pk zou hebben,maar dat ik dit niet zeker wist.
Ik heb er niets aan om eventuele kopers iets wijs te maken,omdat de mensen die in dit soort auto's geinteresseerd zijn meestal weten waar ze mee bezig zijn.
Daarom dat ik de wagen ook met een groot onderhoud wil verkopen ,om probleempjes te vermijden.


Mijn antwoord:

Hé Jonas,

zoals ik ook al op ons forum gezet heb heeft de vorige eigenaar u wellicht gewoon iets wijsgemaakt en bent u niet de bedrieger! Heb hier bij u niet op willen reageren omdat ik het eerst met zekerheid wou weten!
Het is wel degelijk een gewone 16V en dat is geen probleem.
Zoals u kan lezen op het forum vindt ik het een zeer mooie wagen die goed gemaakt is en ik zeg ook meerdere keren dat het mij niet uitmaakt of het een "echte Seven" is zoals sommige blijven herhalen.
Ik was dus geen topic gestart over u wagen heb enkel een foto gezet van de motor om naar de kenners van dit type te vragen wat ze ervan dachten.
Iemand heeft dan gevonden over welke aanbieding het ging en als u eens goed kijkt was ik daar niet zo tevreden over. :?

Verder vindt ik dat ik wel duidelijk ben dat de vorige eigenaar niet helemaal eerlijk met u is geweest!!!!

Heb 2 jaar gezocht naar een Seven dus heb al wel wat ervaring op dit gebied. Wist ook dat op een Cosworth dit ALTIJD op het kleppendeksel staat maar wou gewoon zeker zijn voor ik wou zeggen dat de vorige u een beetje bedrogen heeft. Uit beleefdheid heb ik er niks over gezegd tot ik 100% zeker was omdat ik weet dat dit voor u dus ook niet aangenaam is te vernemen. Zou hier trouwens niet zo zwaar aan tillen en ook aan de pk's moet ge u niet blindstaren. Een Elise MK1 heeft maar 120 pk en da gaat nochtans ook vooruit dus.... ;)

Dus laat eens weten welk type er op het gelijkvormigheidsattest staat of zet het zelf op ons forum. Er is trouwens iemand die vraagt hoe het komt dat er "Super Seven" op de kontrole kaart staat?
Moest hij gekeurd geraken als gewone wagen ben ik zeker geintresseerd!

Hopelijk bent ge bij deze gerustgesteld dat ik u eerlijkheid zeker niet in twijfel wil stellen en zal dit ook op het forum zetten maar nogmaals bent u ook altijd welkom om de gegevens van de wagen daar toe te lichten.

M.v.g.

Ivo
Voila ik wist het nog!
Dus Jonas, verlos ons van het grote vraagstuk en laat ons weten wat de resultaten zijn! :P
Heb ondertussen gezien dat je je de advertentie veranderd hebt en er nu gewoon "Ford motor" staat!!! ;) We hadden het dus allemaal bij het rechte eind en de vorige eigenaar heeft u dus inderdaad iets wijsgemaakt! :?
En hoeveel pk's had hij nu kerel? 8-)
Blijf het nog steeds een zeeeeer mooi gemaakte auto vinden dus laat anders maar eens weten via prive mail wat je er voor wil!
Plaats reactie