Lotus E***** Manual

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Lotus E***** Manual

Bericht door Yves »

Ik en wellicht nog enkele anderen zijn in het bezit van manual's van verschillende moddelen in digitaal formaat (PDF).
Zou het niet mogelijk zijn ze ergens te plaatsen voor download? Ik vermoed dat onze baas (Frederiek) Hier wel een plaatsje voor heeft.

Enige wat ik misschien betwijfel is in hoeverre het legaal is deze vrij te geven. Want weet (uit harde ervaring) dat Lotus UK alle site's ivm lotus regelmatig naziet ivm logo's en dergelijke.

Of misschien een andere regeling hoe we dit samen zouden kunnen delen voor de echte techneuten onder ons die nog niet in het bezit zouden zijn van de manuel van hun geliefde E*****
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus E***** Manual

Bericht door Frederik »

Zo zijn er al een aantal op het forum ... bij Elan, Elise en Europa kan je er een reeks vinden. Ze staan sticky en goed overzichtelijk weergegeven.

Ik heb nog een CDtje liggen van Erwin, maar ik moet eens dringend tijd maken om ze op de server te plaatsen en te linken op het forum.
Binnen 2 weken heb ik daar (normaal) meer tijd voor en zal dit ook ASAP gebeuren.

ps. Ik ben gewoon Frederik hoor ... niet "de baas" ;)
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Lotus E***** Manual

Bericht door Yves »

Juist, sorry had het over het hoofd gezien.

't zal nooit meer gebeuren Mr Frederiek :D :D
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus E***** Manual

Bericht door Frederik »

... laat die "meneer" ook maar vallen ;)

Ik voel me verre van meer dan gelijk wie op het forum. Tenzij als ik moet ingrijpen als goedanigheid van "Webmaster" bij geschillen... Maar het gaat (momenteel) eigenlijk vrij goed. Iedereen gedraagt zich de laatste tijd zeer volwassen en verstandig. Houden zo ... Ik mag preus zijn op mijn leden! 8-)
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Lotus E***** Manual

Bericht door Yves »

Oei, maar als je zo graag wilt dat wij ons eens laten gaan "no problem" we zullen er eens invliegen si :lol: :lol: :evil: :evil:

Maar alle ge doet da goed.
Plaats reactie