Nieuw : "Member Status" (Kleurtjes voor de members)

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Kleurtjes voor de members

Bericht door Frederik »

Even melden dat ik de "forum Member"-statussen toch wat aangepast heb kwa beschrijving. Echter sluit ik niet uit dat dit in de toekomst mee evolueert.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Kleurtjes voor de members

Bericht door ovi »

Frederik schreef:
hans schreef:krijg ik een geldelijke bijdrage wanneer ik mijn lotus laat herspuiten in een bronskleur ? :roll: :roll: :roll:
Het spijt me Hans, maar daar is geen budget voor :)

Echter ... Als je deelneemt aan de "Ypres Lotus Day '09" dan verwerf je onmiddelijk de "Bronze Member" status zomaar én helemaal verniet ;)
Dus degene die echt onmogelijk kunnen deelnemen worden dan automatisch gestraft! :evil:
Over discriminatie gesproken!!! :?
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Kleurtjes voor de members

Bericht door Frederik »

ovi schreef:Dus degene die echt onmogelijk kunnen deelnemen worden dan automatisch gestraft! :evil:
Over discriminatie gesproken!!! :?
Neen, er komen genoeg (andere) gelegenheden om punten te verzamelen om zo een bepaalde status te kunnen verwerven. Van discriminatie is totaal geen sprake!

Dit is een extra 'gezonde' motivatie om aan evenementen of activiteiten -die wij ondersteunen- deel te nemen en/of een persoonlijke bijdrage (niet bepaald of specifiek financieel) te doen tov het forum en U zo te onderscheiden tov andere gebruikers.

Omdat het nu pas ingevoerd is krijg je een vrij onduidelijk beeld, volgend jaar deze tijd zal het heel anders zijn als dan bepaalde mensen bepaalde statussen hebben verworven.

Het is een puntensysteem, ik ben dat puntensysteem nu aan het opzetten. Daarbij zal ik bepalen hoeveel punten je moet behalen om tot welke bepaalde statussen te komen.

Momenteel zijn er 3 mensen gepromoveerd naar "Gold Status" en dit voor hun verdienste voor het opzeten en organiseren van de "Ypres Lotus Day" (de eerste officiële Lotus-Forum.be rit). Deze 3 leden zijn Herman, vasseur en Dirk510.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Nieuw : "Member Status" (Kleurtjes voor de members)

Bericht door Herman »

Hans, ben net terug van een paar bankinstellingen en na nochtans intense pogingen was het absoluut niet mogelijk de status enigsins te gelde te maken, waar zijn onze waarden dan naartoe ? ;) ....

ps.. herman raad altijd aan om een wagen origineel te laten en nooit in een ander kleur om te lakken..... ;)
Bijlagen
dvd-goldfinger-front.jpg
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Kleurtjes voor de members

Bericht door ovi »

Frederik schreef:
ovi schreef:Dus degene die echt onmogelijk kunnen deelnemen worden dan automatisch gestraft! :evil:
Over discriminatie gesproken!!! :?
Neen, er komen genoeg (andere) gelegenheden om punten te verzamelen om een bepaalde status te verwerven. Van discriminatie is totaal geen sprake!

.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Was maar om u wat te plagen hé poike!
Denkt ge nu echt dat ik daar belang aan hecht wat voor "status" dat ik hier krijg! ;)
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Nieuw : "Member Status" (Kleurtjes voor de members)

Bericht door Yves »

Ik heb 2 blauwe wagens dus da blauw is voldoende voor mij.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Nieuw : "Member Status" (Kleurtjes voor de members)

Bericht door Frederik »

ovi schreef: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Was maar om u wat te plagen hé poike!
Denkt ge nu echt dat ik daar belang aan hecht wat voor "status" dat ik hier krijg! ;)
Neen, maar ik wil alsnog mijn ideeën, visie, aanpassingen én evoluties volledig en duidelijk verklaren aan mijn leden.

Mensen die mij kennen van mijn andere fora zullen dat beamen... Welk soms wel eens in mijn nadeel durft spelen, (teveel betrekken van leden bij beslissingen) maar ik blijf erbij dat dit de enige juiste manier van werken is.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Nieuw : "Member Status" (Kleurtjes voor de members)

Bericht door ovi »

Frederik schreef:
ovi schreef: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Was maar om u wat te plagen hé poike!
Denkt ge nu echt dat ik daar belang aan hecht wat voor "status" dat ik hier krijg! ;)
Neen, maar ik wil alsnog mijn ideeën, visie, aanpassingen én evoluties volledig en duidelijk verklaren aan mijn leden.

Mensen die mij kennen van mijn andere fora zullen dat beamen... Welk soms wel eens in mijn nadeel durft spelen, (teveel betrekken van leden bij beslissingen) maar ik blijf erbij dat dit de enige juiste manier van werken is.
En we kunnen alleen maar zeggen dat ge het fantastisch doet kerel! ;)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Nieuw : "Member Status" (Kleurtjes voor de members)

Bericht door Frederik »

Kwestie van on-topic te blijven heb ik het geklooi en gespeel met de kleurtjes in een andere thread gecopieerd...

Shortcut : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=15&t=1011

En nu terug on-topic :ugeek:
Plaats reactie