Ward aka slangenman [Elise R MKII]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
amphibolurus
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 sep 2008, 11:49
Auto: Elise R
Locatie: eeklo

Ward aka slangenman [Elise R MKII]

Bericht door amphibolurus »

Yow,

Eindelijk mijn weg gevonden naar een Nederlandstalige site over Lotuskes :) ... dank zij "Raf of Pascal" denk ik waarmee ik in Engeland aan tafel zat. Ik ben dus de "slangenman" :mrgreen: ... Ook ik werd een dikke 10 jaar geleden smoorverliefd op een eliseken en kocht na lang twijfelen een grijze MK1. Na vier jaar had ik dagelijks een auto nodig voor het werk en stapte ik over naar een toyota MR. Ook een zalige, comfortable en vinnige auto...maar hij heeft mij nooit het RIJPLEZIER gegeven van een lotus. Dus anderhalf jaar geleden belandde ik terug bij LOTUS. En nu blijf ik er zeker. Met de oranje elise R nog veel meer pk en fun. Ik wou zeker terug een cabrio...Op weg naar Hethel reed ik meestal achter een oranje exige ... en ik vond die toch wel nog een tikkeltje "meer hebben". Opeens leek die optie "cabrio" niet zo belangrijk meer... We zien wel wat de toekomst brengt !!
O ja mijn "echte" naam is Ward
DVR
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 aug 2008, 23:42
Naam: Denis
Auto: Esprit

Re: "SLANGENMAN.."

Bericht door DVR »

Welkom Ward.
Van waar de naam Slangeman ?
Heb je er ?
molleke

Re: "SLANGENMAN.."

Bericht door molleke »

Hallo ward welkom ,(slang en reptielman) hier molleke met de oranje exige waarmee je eerst aan tafel zat(pascal) en raf is later bij gekomen na een paar keer mis te rijden :lol: dacht dat ge op de forum niet meer zou geraken ,maar is toch gelukt,kijk ook eens naar hockeheim of je mee gaat den 18 oktober
Gebruikersavatar
amphibolurus
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 sep 2008, 11:49
Auto: Elise R
Locatie: eeklo

Re: "SLANGENMAN.."

Bericht door amphibolurus »

Al van jongsaf aan een bijzondere interesse gehad voor reptielen en amfibieën...DVR...wat op latere leeftijd uitgegroeid is tot een verslavende hobby gedurende een tiental jaar. Ben ermee gestopt omdat het teveel tijd opslorpte en ommeduur een sleur werd. Maar 'k blijf het nog altijd bijzondere dieren vinden die me blijven boeien !!
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: "SLANGENMAN.."

Bericht door X-E-G »

Hoi Ward,

Na Engeland nog aan Heidi gevraagd of zij eigenlijk je naam kende maar ze wist het ook niet. Leuk dat je er nu ook bij bent :P
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: "SLANGENMAN.."

Bericht door Frederik »

Ward,

Welkom op het forum!
DVR
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 aug 2008, 23:42
Naam: Denis
Auto: Esprit

Re: "SLANGENMAN.."

Bericht door DVR »

Ik heb verleden jaar de gelegenheid gehad om een tamelijk grote slang vast te houden en dat was een zeer vreemde, speciale ervaring. En dat bedoel ik positief he.
Vindt het dus ook fascinerende dieren maar voor mij horen ze thuis in de natuur.
Diezelfde dag heb ik ook even een jonge alligator mogen strelen.
Ook een speciaal dier. :shock:
Plaats reactie