Afscheid elan

MKI ('60) & MK2 ('90)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

Afscheid elan

Bericht door hans »

Na zeer lang overwegen toch uiteindelijk beslist mijn elan te verkopen.
Veel te weinig gebruik, de verre afstand tot lotusdealer, en voornamelijk mijn rug die te veel gaat protesteren bij een iet of wat te lange rit. Slechts 11000 km op 15 jaar bezit....

Dus na 20 jaar lotus elan eigenaar te zijn geweest (enkele jaren de elan die van Frederik is geweest, en 15 jaar deze) komt er dan toch een einde aan mijn lotusgebeuren.

Gisteren mijn allerlaatste rit gedaan om de lotus naar Knoks grondgebied te brengen om hem aan de nieuwe eigenaar door te geven.

Dus, aan allen die ik hier heb leren kennen, veel plezier met jullie Lotussen, en aan de nieuwe eigenaar, hopelijk minstens evenvele jaren rijplezier.


Groeten,

hans
Donald
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2021, 19:09
Naam: Donald
Auto: Lotus Elan SE
Locatie: Knokke-heist

Re: Afscheid elan

Bericht door Donald »

Beste Hans
Eerst en vooral bedankt voor deze perfecte onderhouden Lotus Elan.
Zelf heb ik al verschillende 'dreamcars' gehad, van Morgan tot Z3 maar de Elan bleef mijn jeugddroom.
Ik zal die koesteren en proberen meer dan 11000 kms/15 jaar te rijden,
zolang ofdat we nog van onze benzinewagens mogen genieten...
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Afscheid elan

Bericht door Blue Darkness »

:shock:

@Hans, Jammer te moeten lezen dat je de Lotus wereld verlaat... Eventueel een Evora overwegen...?

Aan de nieuwe eigenaar : Welkom in de Lotus wereld! :-)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Afscheid elan

Bericht door Frederik »

@hans zeg nooit nooit? maar ik begrijp het

@Donald Welkom! en ... Elan's zijn fijne wagens ... daarom verkocht ik er al 2 keer eentje, kreeg ik spijt en kocht ik opnieuw ene. En zo ken ik nog mensen ... @hans bijvoorbeeld ;-)
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Afscheid elan

Bericht door Blue Darkness »

Frederik schreef: 23 nov 2021, 23:09 @hans zeg nooit nooit? maar ik begrijp het

@Donald Welkom! en ... Elan's zijn fijne wagens ... daarom verkocht ik er al 2 keer eentje, kreeg ik spijt en kocht ik opnieuw ene. En zo ken ik nog mensen ... @hans bijvoorbeeld ;-)
Ik heb er 4 gehad... Nu wel al even zonder Elan... :-)
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

Re: Afscheid elan

Bericht door hans »

Ik heb in mijn autoverleden een honderdtal verschillende auto's gehad en de elan is de enige die ik zo lang heb gehad, en die mij keer op keer een glimlach bezorgde als ik achter het stuur kroop.
Maar door steeds verschillende wagens tegelijkertijd te hebben kwam de elan veeeeeel te weinig buiten. Geen regen, geen vorst, geen hittegolf, enkel prachtig weer... als je daar in ons landje op wacht om je auto buiten te halen, dan doe je inderdaad niet veel kilometers. En als de vrouw des huizes ook alleen maar open wil rijden als de condities perfect zijn, tja, .....
En inderdaad, zeg nooit nooit.
Plaats reactie