Moderatie met vrijwilligers?

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
malo
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 okt 2015, 14:24
Naam: Martijn
Auto: 111r & cup 220
Locatie: ZH-NL
Contacteer:

Moderatie met vrijwilligers?

Bericht door malo »

Kunnen we niet gewoon met een paar vrijwilligers het forum schoonhouden van spambots? Er is altijd wel iemand in staat om even een draadje te wissen als er weer een paar schoenen of geloofsovertuiging wordt aangeboden. Dan kan de sitebeheerder ook nog aan zijn gewone dagelijkse werk toekomen. Ik stel me beschikbaar als moderator?
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Moderatie met vrijwilligers?

Bericht door Yves »

Ik dacht dat het al zo was dat er een paar vrijwilligers in de achtergrond meewerken. Maar ik vermoed dat ook die niet 24/24h aanwezig zijn en dat er soms eens iets van spam langer blijft hangen.
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Moderatie met vrijwilligers?

Bericht door PascalM »

Je hebt een punt Martijn en ik wil zeker ook een bijdrage leveren.

Ik dacht ook dat er al vrijwilligers waren. Alleen denk ik dat de laatste tijd 1 en ander wat verwaterd is...
Hoewel dat de winter wel sowieso altijd een 'mindere' periode is. Maar toch...

@Frederik: wat denk je?
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Moderatie met vrijwilligers?

Bericht door Yves »

Ik lees alvast dagelijks in de werkweek de nieuwe berichten. Maar denk dat er niemand 24h online zal zitten dus kunnen er altijd dingen door het net glippen, of je moet met een echte grote groep en gepland modereren, vraag me enkel het nut daarvan af. Maar dat is natuurlijk aan Frederik om te beslissen. Al kan 1 of 2 extra mss geen kwaad natuurlijk.
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: Moderatie met vrijwilligers?

Bericht door HiRez »

Ik denk ook niet dat het 'direct' moet. Maar het zou handig zijn als er een paar mensen zijn die reclame/spam berichten kunnen verwijderen ipv afhankelijk te zijn van de hoofd moderator. Kans is dan groter dat dit soort berichten sneller verwijderd worden.
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Moderatie met vrijwilligers?

Bericht door Frederik »

Ik heb de het de voorbije weken erg druk gehad, vanaf donderdag keert de rust terug.
Eveneens heb ik nog groots nieuws aan te kondigen ook ...

Normaal zijn we met ze'n 3-en om het forum te modereren, maar extra handen zijn zeker welkom.
Plaats reactie