Welkom Lotus Seven & Seven replica rijders! [READ ME]

Voor alle Lotus Sevens & Seven Replica's
oa. Caterham, Westfield, Donkervoort, Dax, MK...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Welkom Lotus Seven & Seven replica rijders! [READ ME]

Bericht door Frederik »

Beste Lotus Seven & Seven replica rijders,

Sinds de komt van Lotus-Forum kregen we meermaals de vraag om de Seven replicarijders een vaste stek op het internet te bezorgen. Daar het forum effectief openstaat voor alle voertuigen met Lotus DNA, valt daar dus niet over te twijfelen. Lotus-Forum is een goed geoliede machine dat dagelijks 300 tot 500 bezoekers telt en in het wereldje zeer snel bekend is geraakt. We bieden een professioneel medium met een herkenbare look en een grote gebruiksvriendelijkheid. En we doen elke dag nog hard ons best om dit nog beter te maken en spamvrij te houden.

Op het Seven-Forum (momenteel nog subforum) kunnen de Seven liefhebbers hun ei kwijt, maar ELKE Seven liefhebber is ook meer dan welkom op de andere onderdelen van het forum. Jullie wagen heeft nu eenmaal het Lotus DNS dus "jullie horen erbij". In het verleden werden de Seven rijders soms wel eens met een schuin oog bekeken door Lotusrijders, maar op het forum is dit niet het geval. Ik zal dan ook toezien dat de integratie van de Seven liefhebbers op een normale manier gebeurd.

Momenteel bestaat het Seven forum enkel uit één sub-forum, gezien het gloednieuw is en eigenlijk nog tenvolle tot leven moet komen. Echter hebben we al een paar prachtige exemplaren aanwezig op het forum.

Moest nodig blijken dat er nood is aan onderverdelingen dan zal ik niet twijfelen om dit voor jullie aan te maken. Er staat ook nog 1 vacature open voor een moderator voor het Seven-onderdeel. Mensen met interesse kunnen een mailtje sturen naar fvc AT telenet.be.

Dus wees meer dan welkom op het forum, stel jezelf en je wagen voor op het forum en wordt met 2 clicks lid van onze toffe vriendenclub. Nodig je vrienden Seven-rijders mee uit op het forum en gebruik ons om informatie uit te wisselen, een oplossing te vinden voor uw proble(e)m(en), doe mee aan onze activiteiten én kom in contact met hopen met nieuwe mensen.

Welkom op het forum!
Frederik Van Cauwenberghe
- webmaster Lotus-Forum.be / Seven-Forum.be
Lotus Fanatics Belgium (Facebook)
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Welkom Lotus Seven & Seven replica rijders! [READ ME]

Bericht door electroshock »

Heel goed om de voorstellingen met de talrijke 7 replica's te moven naar hier, dan komt er ook wat meer leven in dit subforum.
(De echte lotus sevens & hun caterham navolgelingen zijn voorlopig wel erg in de minderheid t.o.v. het replica geweld, niet dat ik ze echt met een schuin oog bekijk - kan ook moeilijk vanuit mijn 1:36-standpunt :) - maar ik zal dus wel degelijk mijn woorden moeten wegen en wikken ;) )
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Welkom Lotus Seven & Seven replica rijders! [READ ME]

Bericht door Bzguy »

zeer goed Frederik om n aparte onderverdeling te maken voor Seven & Seven Replica's, houdt het forum overzichtelijk :)

Welkom Seven-vrienden !

Ben zelf reeds aan t denken over n volgende (allez, stiekem dan toch, geen concrete plannen) en dat zou wel heel goed n 7 kunnen zijn ...
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Dirk510
Berichten: 1392
Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen
Locatie: Ieper

Re: Welkom Lotus Seven & Seven replica rijders! [READ ME]

Bericht door Dirk510 »

Persoonlijk probeer ik langs deze topic
de 'seven' rijders er attent op te maken, dat ze heel welkom zijn op onze Ypres Lotus Day.
In het verleden mochten we reeds heel wat Franse, Nederlandse en landgenoten met een Seven verwennen.

Welkom op 17 mei 2012
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Plaats reactie