Absolute Lotus magazine

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Absolute Lotus magazine

Bericht door PascalM »

Er zijn plannen voor een Lotus magazine. Eerste uitgave voorzien in maart 2018.

Meer info:https://absolutelotus.co.uk
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Absolute Lotus magazine

Bericht door PascalM »

De abonnementen zijn beschikbaar.

Het is een 2-maandelijkse magazine met print en digital optie, zoals bij Motorsport. Eerste editie wordt tegen 16 maart verwacht. Prijzen zijn, met early bird korting (-£5):
  • enkel digital: £20
  • enkel print: £32
  • print+digital: £42
Om te bestellen: www.performancepublishing.co.uk/al-subscribe.html
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Absolute Lotus magazine

Bericht door PascalM »

Eerste editie is binnen!
Absolute Lotus.jpg
Absolute Lotus.jpg (845.83 KiB) 11437 keer bekeken
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Absolute Lotus magazine

Bericht door Frederik »

idd had het ook al gezien ...
Vraag me wel af hoe ze het gaan blijven vullen.
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Absolute Lotus magazine

Bericht door PascalM »

Frederik schreef: 12 mei 2018, 11:19 idd had het ook al gezien ...
Vraag me wel af hoe ze het gaan blijven vullen.


Vraag ik me van al die maandelijkse Porsche magazines ook... :lol:


Absolute Lotus is 2-maandelijks.

Ik neem aan dat het nu wel een geschikt moment is. Enerzijds brengt Lotus met de regelmaat van de klok nieuwe en beperkte modellen. Kijk alleen nog maar naar de Exige: een herziene Exige Sport 350, een nieuwe Exige Sport 410 of de Exige Type 25 uitvoering. Anderzijds, met Geely nu aan boord en de geruchten rond een SUV of zelfs een nieuwe Esprit, valt er ongetwijfeld wat te schrijven.

Bovenstaande gecombineerd met verslagen over bijeenkomsten, interviews met piloten of mechaniciens (zolang ze nog leven...), overzicht wedstrijden (Lotus Cup of historic GPs waaraan Classic Lotus Team deelneemt) of restauraties, doet me vermoeden dat dit wel moet lukken.

Ik heb niet getwijfeld en ineens een abonnement genomen. Zo duur was het nu ook weer niet en zo kregen ze de nodige steun om te starten.
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
DTF
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2014, 17:57
Naam: Jimmy
Auto: Elan S2
Locatie: Vlaamse Ardennen

Re: Absolute Lotus magazine

Bericht door DTF »

PascalM schreef: 12 mei 2018, 17:17
Frederik schreef: 12 mei 2018, 11:19 idd had het ook al gezien ...
Vraag me wel af hoe ze het gaan blijven vullen.


Vraag ik me van al die maandelijkse Porsche magazines ook... :lol:


Absolute Lotus is 2-maandelijks.

Ik neem aan dat het nu wel een geschikt moment is. Enerzijds brengt Lotus met de regelmaat van de klok nieuwe en beperkte modellen. Kijk alleen nog maar naar de Exige: een herziene Exige Sport 350, een nieuwe Exige Sport 410 of de Exige Type 25 uitvoering. Anderzijds, met Geely nu aan boord en de geruchten rond een SUV of zelfs een nieuwe Esprit, valt er ongetwijfeld wat te schrijven.

Bovenstaande gecombineerd met verslagen over bijeenkomsten, interviews met piloten of mechaniciens (zolang ze nog leven...), overzicht wedstrijden (Lotus Cup of historic GPs waaraan Classic Lotus Team deelneemt) of restauraties, doet me vermoeden dat dit wel moet lukken.

Ik heb niet getwijfeld en ineens een abonnement genomen. Zo duur was het nu ook weer niet en zo kregen ze de nodige steun om te starten.
Idd, zo denk ik er ook over!
Mijn abonnement is ook genomen, heel nieuwsgierig wat ik mag verwachten...
Car chasing, it's a game...
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: Absolute Lotus magazine

Bericht door Hugo »

Vandaag een exemplaar van dit nieuwe Lotus tijdschrift ontvangen, heb dat besteld omdat er 2 artikels instaan die mij wel interesseren, namelijk 1 van de Lotus Europa ( staat wel eenfoutje in ;) ) en van de Lotus Ford Twin Cam motor de "TWINK"

IMG_4687.JPG
IMG_4687.JPG (264.59 KiB) 10615 keer bekeken
IMG_4688.JPG
IMG_4688.JPG (194.68 KiB) 10615 keer bekeken
IMG_4689.JPG
IMG_4689.JPG (256.42 KiB) 10615 keer bekeken
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Absolute Lotus magazine

Bericht door PascalM »

Hugo,

Dan zal de laatste editie van Absolute Lotus je zeker interesseren: een Lotus Europe complete buyer’s guide...

Cover
Cover
A279067F-CE46-4B59-924F-F8CF698FED50.jpeg (149.08 KiB) 10522 keer bekeken


Eerste pagina artikel
Eerste pagina artikel
A2E44954-AD2D-4616-BB18-C7BA3DF8938A.jpeg (128.06 KiB) 10522 keer bekeken
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Plaats reactie