• Geen zwarte cover meer op de motor van de Elise!

• Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
    Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
 #100704  door Citronvert
 11 jan 2017, 13:26
Dear David

Thanks for your email. The engine cover has been deleted on Elise and Exige models since June 2016, and engineering have tested the car as approved with this piece deleted.

With best regards, Graeme
 #100714  door wimvanbeeck
 12 jan 2017, 10:21
Niet alleen de motorcover ontbreekt bij de nieuwe Elise's, maar ook de zonne kleppen worden niet meer gemonteerd én hij heeft altijd de velgen van de 1.6, volgens mij is de Elise duidelijk een uitloopmodel aan het worden, dus aftellen tot 2020 voor de nieuwe ?
 #100725  door Frederik
 12 jan 2017, 15:33
wimvanbeeck schreef:Niet alleen de motorcover ontbreekt bij de nieuwe Elise's, maar ook de zonne kleppen worden niet meer gemonteerd én hij heeft altijd de velgen van de 1.6, volgens mij is de Elise duidelijk een uitloopmodel aan het worden, dus aftellen tot 2020 voor de nieuwe ?
Ik las vorige week een artikel dat het toch niet zo goed gaat bij Lotus en dat een deel toeleveranciers niet betaald krijgen dus niet meer leveren. Hopelijk heeft het niet hiermee te maken.

Zal het nog es opzoeken en posten hier, is me door de vakantie ontgaan.
 #100739  door Frederik
 12 jan 2017, 20:48
Frederik schreef:
wimvanbeeck schreef:Niet alleen de motorcover ontbreekt bij de nieuwe Elise's, maar ook de zonne kleppen worden niet meer gemonteerd én hij heeft altijd de velgen van de 1.6, volgens mij is de Elise duidelijk een uitloopmodel aan het worden, dus aftellen tot 2020 voor de nieuwe ?
Ik las vorige week een artikel dat het toch niet zo goed gaat bij Lotus en dat een deel toeleveranciers niet betaald krijgen dus niet meer leveren. Hopelijk heeft het niet hiermee te maken.

Zal het nog es opzoeken en posten hier, is me door de vakantie ontgaan.
Dit was het artikel > viewtopic.php?f=38&t=7112