Youngman Lotus

Voor alle andere modellen die hierboven geen sub-forum hebben.
oa. Lotus Eclat, Elite, Excel, Carlton & nieuwe ontwikkelingen/prototypes alsook modellen uit een samenwerkingen met andere automerk.
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: Youngman Lotus

Bericht door thiva »

co-driver, eigenlijk blijf jij hier maar gewoon je lesje aframmelen, maar wanneer men vraagt van waar je fascinatie voor Proton komt blijft het stil aan de andere kant.

Moest ik je niet gezien hebben op LOTUS-evenementen, dan zou ik denken dat je gewoon een spammer bent.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Youngman Lotus

Bericht door Mr.E »

thiva schreef:co-driver, eigenlijk blijf jij hier maar gewoon je lesje aframmelen, maar wanneer men vraagt van waar je fascinatie voor Proton komt blijft het stil aan de andere kant.

Moest ik je niet gezien hebben op LOTUS-evenementen, dan zou ik denken dat je gewoon een spammer bent.
Inderdaad, mijn vraag werd vakkundig ontweken... :roll:
Is co-driver:
a) een politicus
b) de plaatselijke Proton-dealer
c) toch gewoon een Proton liefhebber? (Pure science-fiction) ;)
Tijd voor de coming-out...
Anders sluit ik niet uit dat ik vanaf nu elke week een foto plaats van de nieuwste Lotus-speculaas of Lotus-toiletpapierrol, of of of... :mrgreen:
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Youngman Lotus

Bericht door Didier »

Mr.E schreef:... b) de plaatselijke Proton-dealer...
Er zijn geen Proton-dealers in België en Proton heeft geen invoerder voor België. Proton Benelux N.V. zit in Bristol, Engeland.
Laatst gewijzigd door Didier op 26 apr 2012, 09:30, 2 keer totaal gewijzigd.
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Youngman Lotus

Bericht door Mr.E »

Didier schreef:
Mr.E schreef:... b) de plaatselijke Proton-dealer...
Er zijn geen Proton-dealers in België.
Een echt gemis voor de natie. :mrgreen:
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Youngman Lotus

Bericht door wimvanbeeck »

Bestaat er geen mogelijkheid dat info over Proton geblokkeerd wordt door de webmaster voor alléén zij die dit wensen, mij interessert heel dat Proton gedoe geen b...l, geen kl...ten, maar anderen mogelijk wel, dus misschien kunnen we er voor kiezen dat je wel of niet deze info te zien krijgt,
kan de webmaster hierover nadenken of dit kan ?
Er bestaan toch ook filters die sex blokkeren, kan die niet met Proton, ik hou meer van sex !
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Youngman Lotus

Bericht door Blue Darkness »

wimvanbeeck schreef:Bestaat er geen mogelijkheid dat info over Proton geblokkeerd wordt door de webmaster voor alléén zij die dit wensen, mij interessert heel dat Proton gedoe geen b...l, geen kl...ten, maar anderen mogelijk wel, dus misschien kunnen we er voor kiezen dat je wel of niet deze info te zien krijgt,
kan de webmaster hierover nadenken of dit kan ?
Er bestaan toch ook filters die sex blokkeren, kan die niet met Proton, ik hou meer van sex !
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik sluit me aan bij uw voorkeur 8-)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Youngman Lotus

Bericht door Frederik »

wimvanbeeck schreef:Bestaat er geen mogelijkheid dat info over Proton geblokkeerd wordt door de webmaster voor alléén zij die dit wensen, mij interessert heel dat Proton gedoe geen b...l, geen kl...ten, maar anderen mogelijk wel, dus misschien kunnen we er voor kiezen dat je wel of niet deze info te zien krijgt,
kan de webmaster hierover nadenken of dit kan ?
Er bestaan toch ook filters die sex blokkeren, kan die niet met Proton, ik hou meer van sex !
Ik heb er al meermaals over nagedacht, wakker gelegen en gezocht naar een sluitende oplossing waarbij iedereen tevreden is, maar het blijft een moeilijke zaak. Ik heb een poll (stemming) opgezet zodat we voor eens en voor altijd komaf kunnen maken met dit meningsverschil? (ik laat de meerderheid spreken) 'n klein beetje afwachten en misschien lost het probleem vanzelf op bij de verkoop van Group Lotus door Proton.

Bij verschillende leden merk ik al een tijd de frustratie van de nodeloze Proton-berichten op, bij andere voel ik dan weer een lichte interesse, ikzelf heb altijd gezegd "als Lotus Engineering er met zijn poten heeft aangezeten dan is het voor mij OK". Maar waar trekt men dan de lijn? Lotus Engineering heeft ook meegewerkt aan de ontwikkeling van de Nissan GT-R, Toyota MR-2 ...

Misschien moeten we het inderdaad houden bij de pro-active van Lotus Engineering waar sporadisch eens een wagen van een ander merk in voorkomt, al heb ik zelf de mening dat ze daar zelden spreken over Proton of Youngman.

De stem is aan jullie > http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=33&t=4310
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Youngman Lotus

Bericht door Frederik »

wimvanbeeck schreef:Bestaat er geen mogelijkheid dat info over Proton geblokkeerd wordt door de webmaster voor alléén zij die dit wensen, mij interessert heel dat Proton gedoe geen b...l, geen kl...ten, maar anderen mogelijk wel, dus misschien kunnen we er voor kiezen dat je wel of niet deze info te zien krijgt,
kan de webmaster hierover nadenken of dit kan ?
Er bestaan toch ook filters die sex blokkeren, kan die niet met Proton, ik hou meer van sex !
Je kan ook mensen op je vijand-lijst plaatsen, op die manier worden de berichten van die persoon niet getoond. Echter zal je altijd de threads zien en de eventuele antwoorden van de andere leden die wel aan die discussie deelnemen.

Dat kan via deze link : http://www.lotusforum.be/ucp.php?i=zebra&mode=foes
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Youngman Lotus

Bericht door electroshock »

Mr.E schreef:
Didier schreef:
Mr.E schreef:... b) de plaatselijke Proton-dealer...
Er zijn geen Proton-dealers in België.
Een echt gemis voor de natie. :mrgreen:
't Is toch ruimschoots gecompenseerd door dit forum als reclamemedium te gebruiken ... :lol:
wimvanbeeck schreef: Er bestaan toch ook filters die sex blokkeren, kan die niet met Proton, ik hou meer van sex !
Jaja, die blokkages kunnen frustrerend zijn. ;)
Laatst gewijzigd door electroshock op 26 apr 2012, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Youngman Lotus

Bericht door Didier »

Frederik schreef:...
Je kan ook mensen op je vijand-lijst plaatsen, op die manier worden de berichten van die persoon niet getoond. ...
Op de vijand-lijst zetten zorgt ervoor dat je niets meer ziet van die persoon, uiteraard.
Het is nu ook niet zo dat ik iemand als vijand moet aanschouwen omdat er (volgens mij) bepaalde nutteloze berichten geplaatst worden.
Ik heb het al geprobeerd, bij wijze van test en uit nieuwsgierigheid.
Je kan sommige berichten van een persoon op de vijand-lijst weliswaar terug zichtbaar maken, als je zin hebt om die te lezen, maar dat leek me onbegonnen werk en nogal tamelijk onnozel.
Heb die manier van werken terug stop gezet.

Die poll waarvan eerder sprake is, vind ik een goed idee.
Eens voor allemaal klaarheid.
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Plaats reactie