Lotus Exige V6

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Gebruikersavatar
T_085
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:33
Naam: Timothy
Auto: Exige Cup 260
Locatie: België
Contacteer:

Re: Lotus Exige V6

Bericht door T_085 »

Je begint ze steeds meer en meer te zien, zalige auto.
Twee weken geleden op de Nürburgring waren er bijna meer Exige's dan 911 GT3's, ok het was misschien toeval, maar toch leuk om zien.
3 Exige V6 en 4 Exige V6 Cup 8-)
Twee andere Elise's gezien, je zou bijna denken dat ze allemaal zijn overgestapt naar de V6. ;)

En het belangrijkste, geen richtingaanwijzer die loskomt op Adenauer Forst :oops:
- Lotus Elise S 2009 (2009-2017)

https://www.instagram.com/sportscars_te/
Wannes69
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 feb 2017, 13:50
Auto: Exige V6

Re: Lotus Exige V6

Bericht door Wannes69 »

ok , dit is wsl raar , want heb me hier eigenlijk nooit echt proper voorgesteld .En nu kom ik al meteen melden dat ik de wagen ,die ik een dik jaar geleden van de Jokke overkocht , al opnieuw ga verkopen ...
Heeft eigenlijk alles te maken met het feit dat ik de laatste jaren minder en minder bezig ben met auto's en forum's en meer met fietsen , maar soit .
Ik kocht deze dus over van de Jokke en ook al heb ik er niet echt vaak mee gereden , de keren dat ik ermee buiten kwam zijn stuk voor stuk memorabel .
Heb er een paar trackday's mee gedaan , en met deze raket ben je daar dan steeds bij de snelsten ! De uithouding van deze kar is ook fenomenaal ,en terwijl de anderen binnen moeten komen om alles laten af te koelen , moet je met deze enkel binnen komen om te tanken . Komende uit een corvette Z06 ( 7 jaar in mijn bezit geweest) kom ik op de openbare weg toch wel wat tekortkomingen tegen . Zo is er ontegensprekelijk het verschil in comfort natuurlijk , maar ik mis ook wel de stabiliteit en zekerheid bij echt hoge snelheden .
Maar lang verhaal kort , ik ga me opnieuw een corvette halen ,en daarvoor moet deze eerst plaats maken .
Ik wilde het hier al even zetten en ga het ook in het verkooptopic plaatsen .
Plaats reactie