Uw Lotus(sen) in de garage, hoe?

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Plaats reactie
molleke

Uw Lotus(sen) in de garage, hoe?

Bericht door molleke »

Deze thread is de bedoeling om te tonen hoe je uw beauty in de garage staat. Altijd leuk om zien hoe mensen hun garage aankleden, hoe hun wagen staat enzo.

Zo staat demijne netjes in de garage
Bijlagen
Afbeelding 027.jpg
Afbeelding 025.jpg
Afbeelding 010.jpg
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: in de garage

Bericht door Frederik »

Cool idee "Hoe staat je Lotus in de garage..."

Ik zal morgen ook eens een foto trekken, maar is eigenlijk niet om aan te zien. Mijn garage staat nog vol rommel van met onze verhuis. :oops:
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Blue Darkness »

de mijne tussen de rommel :


(al is het sinds de verhuis van mijn zaak een héél stuk beter geworden...)
Bijlagen
100_1250.jpg
100_1250.jpg (27.26 KiB) 23761 keer bekeken
Gebruikersavatar
David
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2008, 18:40
Auto: Esprit high wing
Locatie: Merksplas

Re: in de garage

Bericht door David »

gewassen, gestreken en dan ingepakt voor een volgende keer :lol:
Bijlagen
lotus ingepakt.jpg
molleke

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door molleke »

De eerste foto's was van vorig jaar ,deze zijn van vandaag heb er kaders hangen van mijn eerste lotus elise en al de wagens die ik had + motor pak van in mijne zotte jonge tijd
Bijlagen
Afbeelding 058.jpg
Afbeelding 054.jpg
molleke

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door molleke »

zijn er zo weinig mensen die hun lotus durven te trekken in hun garage foei
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Herman »

mijn plekse om te wroetelen aan mijn bjoeties, heb een tafelhefbrugse 2.7 ton , en ook een auto trailer, en nog veel garage materiaal,
bij mijn huis (prive) heb ik mijn garage omgebouwd dat men er dwarsdoor kan rijden en via een weggetje naar ons (ruim) tuinhuis dat ik ook omgetoverd heb als extra auto garage, ik leg er volgende week een vloer in, dat ik supergoedkoop heb aangekocht, nadat de madam van de tegelzaak tegen mijn europa gevlamd had.... ben aan het sparen om nog ene bij te bouwen
zieweb site....http://www.metacafe.com/watch/931195/ph ... he_garage/
Bijlagen
garage.JPG
molleke

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door molleke »

was dat uw garageke of was dat op de andere site ,tof gevonden cool ha ha :lol:
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Frederik »

Kennis van mij heeft nog een maffer systeem... hij moet nooit een wagen verplaatsen, zijn systeem werkt omgekeerd. (www.woehr.de)

Wil hij met de Lambo rijden, dan zakt de Porsche in de grond. De Porsche is zijn daily... Een RUF tuned 997 Turbo R Cabrio (700HP & 898Nm).
DSC001432.jpg
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Herman »

molleke,:dat met die verdiepingen/liftkoker is van een firma in de usa, maar zou zeker wel goed passen voor ons, mijn garage is naast ons prive huis achterom, en ik moet met de wagens via een smalle inrit langs het huis in die garage rijden, en dan door de achterpoort van die 1 st garage erdoor, in de tuinweg naar het tuinhuis/annex garage 2 doorrijden, verleden week stond de range ongewoon schuin geparkeerd op de oprit voor het huis, en ik reed nogal verstrooid door ,met het gevolg dat ik aan de vensterbanken haperde en een kras van 2 mt lang in de wagen had..... mijn vrouw beschouwt dat als haar auto en was er helemaal niet gelukkig mee- (no points)
tijdens de winter laat ik de elise in de week op het bedrijf op mijn wroetelplekje (waar mijn hefbrugske staat) de porsche staat achter, range op wegske in de tuin en de europa in de voorste garage en de camionette op de weg vooraan--- een hele bedoening hé, " pascal heeft al bij ons geweest en weet dat ik kletsnat mijn autos kan zien... ????"- ik heb tijdens een lotus tour eerder dit jaar ,eens pannekoeken gegeten samen met iemand die een mk1 had uit het tieltse en die in zonneweringen of zo deed en zijn huis had ingericht zodat hij vanuit zijn living zijn lotus door een moderne glazen wand kon zien staan in zijn huis.... moet super zijn toch..
Plaats reactie