Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
 #10963  door Frederik
 02 mei 2009, 13:54
Herman schreef:@ BART P. ik herinner me dat je op de limburg rit een story vertelde van hoe dat ge een student de rit van z'n leven had bezorgd bij zijn eindexamen... ik heb hier de fotos gevonden op het net....

http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009203612
Herman heeft het ook altijd wel gezien hé :)

thumbs up :)

Bart -> fijne kerel!
-->
 #10991  door Bart P
 02 mei 2009, 23:43
@ Herman : merci Herman want ik had daar glad overheen gekeken.
@ B-Art : gaan we zonder fout een keertje doen. De afgelopen 2 dagen trouwens vertoefd in Antwerpen-stad ( met de trien nota bene ). Alles gezien, van Bentley tot Ferrari over Porche en Rolls ..... maar geen enkele Lotus !!
 #11065  door Exploded
 04 mei 2009, 09:54
Bart P schreef:Rolls .....
Als dat ne grijze was dan had je harder moeten wuiven, want dan ken je de bestuurder die de 6.9l v12 even aan het testen was :lol:

Tof dat je dat voor die spotter wou doen. Nog maar eens een bewijs dat de Lotuseigenaars over het algemeen toffe gasten zijn mee het hart op de juiste plaats.
 #11152  door Bart P
 04 mei 2009, 21:15
Vertel Gert !!!!! Was jij dat eventueel?
 #11188  door Exploded
 05 mei 2009, 09:14
Bart P schreef:Vertel Gert !!!!! Was jij dat eventueel?
Yep, bangelijke wagen. Als ie aanstaat en je gaat buiten de wagen staan, begin je te twijfelen of hij wel aanstaat. Als je er op trapt dan scheurt het ding weg. Ongelofelijk, maar ook ongelofelijk duur :shock: . Maar ik ben zeer blij dat ik er eens (heel) even mee heb mogen rijden, een ervaring rijker, en als ik ooit eens de euromillions mocht winnen... :lol: :lol:
 #104543  door Bart P
 13 apr 2020, 12:46
Hallo allemaal en leuk nog eens aanwezig te zijn op het Forum !!!!

Na heel wat jaren actief te zijn geweest in dit wereldje ( oa als mede-organisator van LTL Lotus Tour Limburg ) hebben we afgelopen zomer onze Elise verkocht via Lotus Oostende. Met pijn in het hart weliswaar maar het vuur was er een beetje uit …. Heel leuke tijden beleefd en heel wat volk leren kennen dat het de moeite waard heeft gemaakt !!!

Er is geen auto in de plaats gekomen ….
WimC liked this
 #104557  door dachero
 13 apr 2020, 22:11
Allez bart, uw vuurtje smeult nog ergens… tegen uw pensioen een evora!!???
 #105474  door martul
 20 apr 2021, 10:28
niet iedereen kan zo'n mooie auto hebben!
-->