Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CID
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 mar 2013, 16:36
Naam: Kurt
Auto: '88 Excel SE

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door CID »

Hallo,

Ben dit weekend bij Bauke langs geweest in het verre noorden.
Is inderdaad DE verzamelaar van Elite's en Excel's.

Hij heeft 2 Elite 2.0 LHD en 1 Excel SA te koop maar geen 2.2.
Nog een onafgewerkte Elite die hij naar klanten wens wil restaureren.
En nog een paar andere excels waar hij wat werk voor doet voor derden.

Gans zijn zolder ligt nog eens vol onderdelen van gesloopte Elite/Excel...
dus onderdelen geen probleem. Inclusief galva chassis en niet galva, zeer didactisch om de verschillen tussen de 2 te zien :idea:

Hij is ook recht voor de raap met wat hij verkoopt. Auto's waren zoals beschreven op zijn advertenties.

Ik had interesse voor de LHD's.
bauke
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 dec 2010, 17:58
Auto: 96 Esprit S4s, 340R,

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door bauke »

Dankjewel CID,

voor je omschrijving over mij en mijn handel/autos, ik probeer ook zo eerlijk mogelijk over te komen, aangezien het lotus wereldje maar klein is,

en ben daarom blij met hoe ik de auto omschrijf dat de wagen zich ook zo voor doet, je zou eens meerdere elite's moeten bekijken, dan kun je zien hoeveel slechte autos er voor te veel geld worden aangeboden, de mooie nette wagens zijn uitgestorven, en worden alleen maar duurder en zeldzamer,

mocht je nog interesse hebben in de rode met. elite, hij staat er nog en is dus te bekijken op een brug, (dus dat je er onder kunt staan..)


Met vr gr Bauke
Gebruikersavatar
CID
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 mar 2013, 16:36
Naam: Kurt
Auto: '88 Excel SE

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door CID »

Hallo Bauke,

Graag gedaan..

Wat mijn zoektocht betreft ben ik toch terecht gekomen bij een Duitse LHD Excel SE (van Jimmybondi)met nog wat werk maar rijdende restauratie. Qua design niet zo mooi als een Elite maar technisch toch de betere keuze.

Maar voor onderdelen weet ik je zeker te vinden :mrgreen:

Groete, Curt
bauke
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 dec 2010, 17:58
Auto: 96 Esprit S4s, 340R,

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door bauke »

Jah die witte excel is dat, (hij heeft ook een turbo esprit)

ik vind het persoonlijk achterna wat lullig tegenover wesley en mij dat je geen bericht hebt gestuurd. dat je een keuze hebt gemaakt (nu weet ik het mischien) maar ik moet wesley uit mij zelf bericht geven, jammer is dat,

terwijl je zelf zei: "je hoord nog van mij.."

maarja, zoals al eerder gezegt, dat ben ik al gewend, men betaald al 500 euro op een auto aan en komt hem niet eens meer afhalen.. dus ik sta nergens meer versteld van....
Gebruikersavatar
CID
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 mar 2013, 16:36
Naam: Kurt
Auto: '88 Excel SE

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door CID »

Hallo Bauke,

Euh, ik laat je toch iets weten? Heb hem nog maar net gekocht. Is niet dat ik dit al weken heb beslist? :oops:
Wou zeker wachten tot verkoop rond was om de andere verkopers te informeren, heb ook Wesley een PM gestuurd.

Enfin, Ik hoop dat dit misverstand verholpen is.

Gruss, CID
bauke
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 dec 2010, 17:58
Auto: 96 Esprit S4s, 340R,

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door bauke »

het kwam een beetje vreemd op mij over, maar ben blij dat je de juiste keuze hebt gemaakt, dat is het belangrijkste, je hebt goed om je heen gekeken, en je hebt al veel info verzameld, dus je gaat een mooie zomer te gemoed om lekker te gaan rijden in je excel,

en als je onderdelen zoekt, en ik heb ze, wil ik ze jou wel leveren,

veel plezier met je monaco white LHD!
Plaats reactie