Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
bauke
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 dec 2010, 17:58
Auto: 96 Esprit S4s, 340R,

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door bauke »

Hi ovi, ik kom van het noorden van nederland,
(friesland genaamd dat is onze streek)


ik heb de auto zo gekocht, dus het was al gedaan, maar het is wel erg netjes gedaan, als ik het zelf had moeten doen had ik het ook laten poedercoaten,
maar hoe het er nu bij staat is ook enorm goed! (foto's zeggen al genoeg)

alleen ik moet nu eerst wat gaan verkopen (1 van de 2 roden) en dan komt er een esprit turbo, (en natuurlijk van het zomer of eerder de grijze elite afmaken)
zodat ik die auto ook kan verkopen,
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door ovi »

Ik zie dat het chassis bij zo'n Elite gevezen is dus dan valt het nog mee om het te vervangen! Bij een Alpine is het vast gepolyesterd en dus een hel om dit los te maken en terug de zaak op elkaar te bevestigen. Bij mij was dit gelukig ook al gedaan! :D
Het verkopen van een auto die je helemaal inorde gezet hebt is altijd het lastigste maar moet gebeuren.
Veel succes en als je die Elite ook op maat kan maken met gegalvaniseerd chassis moet onze vriend echt niet verder zoeken. ;)
bauke
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 dec 2010, 17:58
Auto: 96 Esprit S4s, 340R,

Re: Lotus elite s2 2.2 2200 gezocht

Bericht door bauke »

Jah Ovi, wat dat aangaat kan ik (bijna) alle wensen van de klant in acht nemen,
en alles is voor geld te koop,

dus als Villyman echt geintereseerd is, valt er van alles te organiseren,
we wachten het af, jullie zijn van harte welkom in mijn loods, waar alle autos staan, en waar ik nog veel meer over de elite kan vertellen,
Plaats reactie