elise of caterham met motorschade

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
Plaats reactie
frekkel
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2012, 22:29
Auto: geen

elise of caterham met motorschade

Bericht door frekkel »

Ik ben op zoek naar een elise of caterham waar een k-series in ligt dat in de soep gedraaid is. LHD maar RHD mag ook als de prijs enorm laag moest zijn.
Ik heb hier namelijk een in perfecte staat verkerende vvc 160 liggen.
Ik ben niet gehaast (heb me voorlopig een clio rs II ph1 gekocht), dus moest in de toekomst iemand iets hebben hoor ik het graag.

Moest iemand interesse hebben in een vvc blok (106.000km met nog originele koppakking) met ecu en pg1 bak hoor ik het ook graag.
Gebruikersavatar
yannick s1
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 dec 2011, 15:05
Naam: Yannick
Auto: Elise S1
Locatie: Schilde, Antwerpen

Re: elise of caterham met motorschade

Bericht door yannick s1 »

frekkel schreef:Ik ben op zoek naar een elise of caterham waar een k-series in ligt dat in de soep gedraaid is. LHD maar RHD mag ook als de prijs enorm laag moest zijn.
Ik heb hier namelijk een in perfecte staat verkerende vvc 160 liggen.
Ik ben niet gehaast (heb me voorlopig een clio rs II ph1 gekocht), dus moest in de toekomst iemand iets hebben hoor ik het graag.

Moest iemand interesse hebben in een vvc blok (106.000km met nog originele koppakking) met ecu en pg1 bak hoor ik het ook graag.

Verkoop je soms de kabelboom van de 160 pk?
frekkel
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2012, 22:29
Auto: geen

Re: elise of caterham met motorschade

Bericht door frekkel »

dit bericht is al meer dan een jaar oud, alle onderdelen zijn ondertussen al de deur uit omdat ik geen geschikt project vond.
Maar mijn zoektocht gaat verder.
Plaats reactie