Diverse onderdelen Lotus Elise s2

Hier kan je uw Lotus onderdelen en/of accessoires te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gebruikersavatar
malo
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 okt 2015, 14:24
Naam: Martijn
Auto: 111r & cup 220
Locatie: ZH-NL
Contacteer:

Re: Diverse onderdelen Lotus Elise s2

Bericht door malo »

Er zijn geen onderdelen meer beschikbaar, behalve:

- twee 111r c64 versnellingsbakken waarvan één gedemonteerd (alleen de 6e versnelling is beschadigd) en één nog volledig origineel geassembleerd. Beiden zijn afgenomen van een Celica.

- 111r NA cable throttle ECU met B serienummer, maar moet waarschijnlijk opnieuw geflashed worden

- 2 zeer nette koelfans groot model voor toepassing zonder airco condensor, met alu montagekit elise-shop

- gebruikte en nieuwe AC compressoren voor 2ZR serie 3 motoren

- gebruikte AC compressor voor 2ZZ motor (overdruk ventiel ontbreekt)
Gebruikersavatar
malo
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 okt 2015, 14:24
Naam: Martijn
Auto: 111r & cup 220
Locatie: ZH-NL
Contacteer:

Re: Diverse onderdelen Lotus Elise s2 en s3

Bericht door malo »

Nog beschikbaar (status 21 juni 2022)

- 111r c64 versnellingsbak, ongeopend. Afgenomen van een Celica met onbekende kilometerstand. Langere 6e versnelling. €250,-

- 111r c64 versnellingsbak, gedemonteerd. Afgenomen van een Celica met ca 60.000km. De 6e versnelling is van het kortere type lotus, maar er is een chip van een hoekje af. €150,-

- 2 zeer nette koelfans groot model voor toepassing zonder airco condensor, met alu montagekit elise-shop. De set €115,-

- originele Lotus A/C variabel volume compressor A120E7222S voor 1ZR en 2ZR serie 3 motoren, afgenomen van nieuw chassis voor race ombouw. (R134 gas) €400

- originele nieuwe gesealde Lotus A/C variabel volume compressor A120E7222S voor 1ZR en 2ZR serie 3 motoren (R134 gas) €900

- gebruikte AC compressor voor 2ZZ motor (overdruk ventiel ontbreekt) €100

- langere toe-link bars, voor combinatie met OEM toe links of rose joints; minder exposed schroefdraad op de toe-links, https://www.eliseworks.com/parts/used-p ... link-rods/ €50

- M12 bolt kit om s2 en s3 subframe to chassis bouten te vernieuwen, grade 10.9 (getest op track elise ;) Verzendkosten en een paar euro.

- Dolomiti shifter met rode accenten en Lotus open midden console (zwart alcantara en silver stitching). Voor Elise en Exige S2 en S3. Alles is nieuw en dit jaar aangeschaft. Project gaat mogelijk niet door, daarom tegen mijn inkoopprijs te verkopen. Alleen als set. DM voor info
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: Diverse onderdelen Lotus Elise s2

Bericht door Wgt3 »

interesse in shifter en versnellingsbak,van waar ben je ergens
Gebruikersavatar
malo
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 okt 2015, 14:24
Naam: Martijn
Auto: 111r & cup 220
Locatie: ZH-NL
Contacteer:

Re: Diverse onderdelen Lotus Elise s2

Bericht door malo »

Hi Werner, volgens mij had ik de foto van de eau rouge / radillion van je gehad voor mijn fotomuur - dan heb ik ook je mailadres. Ik zal je eerst hier op het forum een DM sturen. Ik kom uit Zoetermeer - Zuid-Holland dus nooit ver weg.
Plaats reactie