Lotus Exige S3 velgen - JPS GOLD (gloss) + colourcoded balanceer gewichten + 6 banden

Hier kan je uw Lotus onderdelen en/of accessoires te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gesloten
Gebruikersavatar
Milton1
Berichten: 163
Lid geworden op: 03 nov 2013, 18:39
Auto: Exige V6

Lotus Exige S3 velgen - JPS GOLD (gloss) + colourcoded balanceer gewichten + 6 banden

Bericht door Milton1 »

Deze velgen hebben zéér weinig op de wagen gestaan sinds ze goud gespoten zijn in 1980 JPS Gold - gloss (Mars Gold/Lotus Gold); eigenlijk enkel voor enkele Lotus bijeenkomsten en dus nu wegens verveling in deze Corona crisis heb ik ze nog 'ns gemonteerd. Anders staat m'n wagen op zwarte velgen.

Bij deze dus te koop. De velgen zijn in absoluut perfect conditie. Met custom zwart/gouden center caps. Als je op de foto een vlekje ziet dan is het vuil, de velgen zijn perfect (ik wil zoveel foto's doorsturen als gewenst :) )

Pirelli P Zero Corsa LS vooraan en achteraan, respectievelijk ongeveer 5.5 en 4.5mm resterend.

+ colour coded balanceer gewichten voor de volgende bandenwissel
+ 2x Pirelli P Zero Corsa LS 205/45/17 met 6mm resterend

Dit alles voor slechts 950EUR.

Idealiter op te halen, mits respecteren van de social distance te Keerbergen.

Foto's van een half uur geleden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

extra foto's in mijn "Presenteer jezelf" topic:
https://www.lotusforum.be/viewtopic.php ... 3&start=26
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Exige S3 velgen - JPS GOLD (gloss) + colourcoded balanceer gewichten + 6 banden

Bericht door Frederik »

Mooi mooi ... je vrouw heeft wel gelijk hoor. ;-)
Gebruikersavatar
Milton1
Berichten: 163
Lid geworden op: 03 nov 2013, 18:39
Auto: Exige V6

Re: Lotus Exige S3 velgen - JPS GOLD (gloss) + colourcoded balanceer gewichten + 6 banden

Bericht door Milton1 »

De wielen zijn "gereserveerd"... alleen gaan ze naar Nederland en is de overeenkomst dat ik ze tot aan de grens breng... daar denkt Corona wel even anders over. :roll:
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: Lotus Exige S3 velgen - JPS GOLD (gloss) + colourcoded balanceer gewichten + 6 banden

Bericht door FastEleven »

verstruren met DHL of andere pakjes dienst. Zo krijg je geen boete en breng je je eigen en onze gezondheid niet in gevaar ;)
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Gebruikersavatar
Milton1
Berichten: 163
Lid geworden op: 03 nov 2013, 18:39
Auto: Exige V6

Re: Lotus Exige S3 velgen - JPS GOLD (gloss) + colourcoded balanceer gewichten + 6 banden

Bericht door Milton1 »

verkocht, mag een slotje op. Deze hebben een nieuwe woonst in Nederland gevonden (en idd worden verstuurd).
Gesloten