[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 583: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 639: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4516: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3262)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4516: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3262)
Set Federal 595 RS-R zomerbanden - LOTUS-Forum.be - Lotus Fanatics Only!
Hier kan je uw Lotus onderdelen en/of accessoires te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
  • 3 berichten
 #103558  door marist
 20 okt 2018, 12:18
Iemand interesse in een set Federal 595 RS-R zomerbanden? Ze waren bij mijn Elise bij toen ik hem kocht, maar ik ben niet van plan ze te gebruiken...

2 maal 225/45ZR17 94W XL
2 maal 205/50ZR16 87W
Profiel 6mm

Nieuw kost deze set rond de 300€. Doe me gewoon een redelijk voorstel.

Mvg,
Tom
 #103628  door debraey@skynet.be
 22 nov 2018, 12:32
Hi

130 euro opgehaald
wasr bent U

grtz
Fred
 #103647  door debraey@skynet.be
 27 nov 2018, 19:51
Sorry
maar biet de juiste maten voor mij

Grtz
Fred
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
  • Pagina 1 van 1
  • 3 berichten