Te koop lotus esprit S4 Yellow

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
soundman
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 feb 2010, 00:31
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Locatie: PEER
Contacteer:

Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door soundman »

Hoi ,

Bij deze laat ik jullie weten dat mijn gele S4 te koop komt staan . Hij heeft de originele velgen erbij en de 3 delige ook . De wagen is van 26/4/1993 en ik heb hem van 23/4/2010 in mijn bezit . De auto is volledig in orde gezet door FKM toen en de verdere onderhoudsbeurten zijn ook door hen gebeurd . Dit heeft toen een pak centjes gekocht maar heeft er voor gezorgd dat ik altijd heb kunnen rijden zonder problemen , nu nog steeds :D ik heb een voorlopig bod van 27.000€ en de km stand is 93560 . Kan nog ietsje bijkomen . Staat nog nergens anders te koop , enkel bij mij thuis sinds zaterdag . Bij vragen : 0476/209965 sms of whatsapp bij voorkeur.
Mvg , Theo alias the soundman .
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door Blue Darkness »

Aan de huidige prijzen is 27.000euro een koopje denk ik...
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door HJ2 »

Gaaf! (en verleidelijk ;-)
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Jimbo
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mar 2016, 22:16
Auto: Lotus Esprit Turbo SE

Re: Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door Jimbo »

Kleine wereld, een oud-collega ;) (remember Audiotronics en ik herinner me nog onze trip naar Duitsland Fischer :lol: ). Ik wist niet dat jij een Esprit had staan. Waarschijnlijk tjokvol met luidsprekers en versterkers gestoken :o

27000 euro is laag en enkel als de wagen echt dringend weg moet/mag is het aan te nemen. Momenteel is de verkoop of beter gezegd de vraag wel stil gevallen. Zelf heb ik al even onder andere een GT3 in de vitrine staan. En er zijn wel biedingen maar allemaal verschrikkelijk laag. Maar zolang de wagen niet is verkocht kan je deze blijven bewonderen en soms er nog eens mee rijden. Succes met de verkoop alleszins en wie weet komen we elkaar nog ergens een tegen :mrgreen:
Gebruikersavatar
soundman
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 feb 2010, 00:31
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Locatie: PEER
Contacteer:

Re: Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door soundman »

waarschijnlijk verkocht 1500 euro voorschot is betaald . Prijs was precies wel heel goed dan ,,,,,,,,,
@ Jim , idd dat is effe geleden en neen hier stond een mb quart hifi systeem in op een alpine headunit :smiley:
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door Blue Darkness »

Als hij volledig in orde is, dan is een prijs onder de 35000 echt een koopje tegenwoordig.
Gebruikersavatar
soundman
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 feb 2010, 00:31
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Locatie: PEER
Contacteer:

Re: Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door soundman »

hij is verkocht , de prijs is gelukkig nog flink omhoog gegaan door de 2 liefhebbers die hem wilden hebben maar bleef toch een koopje denk ik . Jouw bedrag Gunther heb ik helaas niet gekregen , maar ik ben er tevreden mee . 8 jaar plezier gehad van de wagen zonder problemen , dat had voor mij ook een onbetaalbare waarde , nu op het gemak wat rondkijken voor iets anders :)
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
Jimbo
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mar 2016, 22:16
Auto: Lotus Esprit Turbo SE

Re: Te koop lotus esprit S4 Yellow

Bericht door Jimbo »

Ik heb nog een Esprit GT3 staan. Alles heeft zijn prijs en mag weg. Alhoewel ik nu al weet dat ik nooit een esprit V8 in dezelfde toestand als de GT3 ga vinden. Misschien beter nog enkele jaren gewoon bijhouden? Velen zeggen dat de prijzen nog serieus gaan stijgen? En het blijft mooi om naar te kijken :mrgreen:
Plaats reactie