Oproep: help Het dierenthuisje redden!

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Escape
Berichten: 204
Lid geworden op: 21 dec 2011, 09:51
Auto: Esprit turbo SE
Locatie: Holsbeek

Oproep: help Het dierenthuisje redden!

Bericht door Escape »

In mijn vrije tijd ga ik vaak helpen in Het dierenthuisje, een ander soort dierenopvang. Zij zetten zich in voor oudere dieren en dieren met medische of psychologische problemen en bieden hen een dierwaardig leven, in tegenstelling tot het spuitje dat hen in de meeste asielen wacht.
Na al meer dan 8 jaren ontelbare dieren een liefdevolle thuis bezorgd te hebben, moet Het dierenthuisje nu zelf op zoek naar een nieuwe locatie.
Het perceel waar ze nu gevestigd zijn is verdeeld onder de kinderen van de verhuurder, en die hebben er hun eigen plannen mee.
Omdat ik er van overhuigd ben dat ook hier vele leden met een hart voor dieren zitten, wil ik jullie graag het verhaal doen:

Uiteraard was dat een hele schok. Na een paar dagen laten bezinken en beredeneren hebben ze beslist om de moed niet te laten zakken en de zoektocht naar een nieuwe Thuis te starten. Naast een serieuze logistieke uitdaging, stelt zich vooral een enorm financieel probleem. Opnieuw huren is immers geen optie, maar voor een aankoop is het nodige kapitaal nodig.
Daarom zijn we nu met een grootschalige geldinzameling begonnen. En uiteraard staan we open voor alle suggesties en ideeën, zoals een renteloze lening, waarbij leden en sympathisanten elk een klein bedrag lenen en vele kleintjes een groot maken.
Als erkende VZW zijn giften aan Het dierenthuisje trouwens fiscaal aftrekbaar, tot 50%.
Het rekeningnummer waarop je kan helpen: BE78 6528 1125 0286, BIC : HBKABE22, vermelding "nieuwe Thuis"

Meer info

Filip
Plaats reactie