Hoe best Coyote plaatsen in Elise mkII

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
daddy yo yo
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mar 2009, 09:02
Naam: Patrick
Auto: Elise MK2 S vvti

Hoe best Coyote plaatsen in Elise mkII

Bericht door daddy yo yo »

Heb voor mijn nieuwjaar de Coyote New gekregen....knap toestelletje :) Nu is mijn vraag hoe jullie deze hebben geplaatst in jullie Eliseke? Met een magneet of met een zwenk arm
Gebruikersavatar
zeldzame kanarie
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 feb 2012, 00:29
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Re: Hoe best Coyote plaatsen in Elise mkII

Bericht door zeldzame kanarie »

heb me zo'n zwenk arm aangeschaft. vroeger gebruikte ik dubbel klevende plakband maar die kwam los door de zon, die magneet is ontworpen voor een bompa wagen want de coyote donderde er steeds vanaf met optrekken.
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: Hoe best Coyote plaatsen in Elise mkII

Bericht door X-E-G »

Ik klem hem achter de zonneklep
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: Hoe best Coyote plaatsen in Elise mkII

Bericht door FastEleven »

Mijn GPS is met een zuignap gemonteerd onder het alu dashboard, ter hoogte van de middenconsole. De kabel loopt onder het tapijt, door de rail van de passagierstoel naar het stopcontact tussen de stoelen : netjes, simpel, efficient en niet opzichtig.

Lijkt me ook een prima mogelijkheid om een Coyote te plaatsen, al is het wel diep bukken wanneer je zelf een flitser wil doorgeven.

Op dezelfde plaats onder het dashboard is ook een vijsje, waar je wellicht een houder voor die Coyote zou kunnen monteren.
Bijlagen
DSC_0078.small.jpg
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Gebruikersavatar
vital
Berichten: 342
Lid geworden op: 08 jul 2009, 09:35
Naam: ViTaL
Auto: Evora S IPS Sportsracer
Locatie: Limburg - MSK

Re: Hoe best Coyote plaatsen in Elise mkII

Bericht door vital »

De coyote past net in de opening van het vakje tussen stuur en deur. Daar klemt hij lichtjes en zit hij net vast genoeg voor er niet uit te vallen.
Als je wil kan je een kabel wegwerken in dit vakje.
Mijn tomtom hangt op de plaats van de binnenspiegel (die heb ik niet, exige), de kabel loopt via de dakbekleding :lol: over de achterzijstijl, onder de afdekking achter de stoelen naar de sigarenaansteker. Heel proper en gemakkelijk zelf te doen. ;)
The difference between men and boys is the price of their toys!
Plaats reactie