Mercedes A

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Mercedes A

Bericht door Erwin »

Frederik schreef:De Mercedes-Benz B-Class (W246) is vandaag aangekomen bij Mercedes-Benz Antwerpen Helaas ontbreekt er één vrij belangrijke optie... dus, nu maar wachten op een nieuwe. :-(
Productie 06/09/2012 - Levering midden September. (maar weet dit al ruim twee weken)
Kriebelt wel om deze toch af te halen en de "juiste" te annuleren, al vrees ik dat ik daarvan veel spijt zou krijgen.
Dan moet het toch over een serieuze optie gaan ... ?
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mercedes A

Bericht door Frederik »

Erwin schreef:
Frederik schreef:De Mercedes-Benz B-Class (W246) is vandaag aangekomen bij Mercedes-Benz Antwerpen Helaas ontbreekt er één vrij belangrijke optie... dus, nu maar wachten op een nieuwe. :-(
Productie 06/09/2012 - Levering midden September. (maar weet dit al ruim twee weken)
Kriebelt wel om deze toch af te halen en de "juiste" te annuleren, al vrees ik dat ik daarvan veel spijt zou krijgen.
Dan moet het toch over een serieuze optie gaan ... ?
Het panoramisch dak, ik heb de opties en uitvoeringen bijzonder goed bestudeerd en samengesteld zodat de kleuren mooi contrasteren ... en zwart dak is daar eigenlijk een cruciaal onderdeel van. Panoramisch dak maakt het donkere interieur ook een pak gezelliger (lichtinval).

5 dagen voor de productiedatum (03/07/2012) kreeg ik een telefoon van de garage dat er een fout geslopen was in het odrer en de wagen zou geproduceerd worden zonder panoramisch dak én kon niet meer aangepast worden. Of ik nam 'm zo of ik wacht op een nieuwe productie. Ze hebben een wagen beloofd voor de overbruggende 2 maand. Ik mag die volgende week ophalen en eens bij mijn foute staan kwijlen zeker?. :)

Mijn verkoper heeft geopperd om de foute te mogen gebruiken als aanloopwagen, maar dat zagen ze bij Mercedes Belux niet zitten. Dergelijke uitgeruste wagen is beter te verkopen zonder km's op de teller.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Mercedes A

Bericht door Erwin »

Dan zou ik inderdaad wachten op een nieuwe.

Het is wel een mooie geste vind ik dat ze jouw een wagen ter overbrugging aanbieden!

Er zal nu iemand anders binnenkort rondrijden met een wagen met perfect gekozen opties, maar zonder panoramisch dak ;)

Sterkte met de zwangerschap!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mercedes A

Bericht door Frederik »

De belofte is gemaakt dat ik mijn nieuwe wagen zou hebben voor mijn verjaardag. En de verkoper ken ik persoonlijk ... mogelijks zal dat wel een extra element zijn in mijn voordeel.

Ik heb ook een best dure B-klasse besteld, waarbij het dan voor hen mogelijks ook een ander verhaal is.

Ja, ik vind het wel een beetje sneu dat er ooit een dubbelganger op de weg komt ... op één detail na weliswaar.
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Mercedes A

Bericht door wimvanbeeck »

Frederik schreef:De belofte is gemaakt dat ik mijn nieuwe wagen zou hebben voor mijn verjaardag. En de verkoper ken ik persoonlijk ... mogelijks zal dat wel een extra element zijn in mijn voordeel.

Ik heb ook een best dure B-klasse besteld, waarbij het dan voor hen mogelijks ook een ander verhaal is.

Ja, ik vind het wel een beetje sneu dat er ooit een dubbelganger op de weg komt ... op één detail na weliswaar.
Die stock wagen zal toch zeer moeilijk verkopen met die uitrusting !
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mercedes A

Bericht door Frederik »

wimvanbeeck schreef:
Frederik schreef:De belofte is gemaakt dat ik mijn nieuwe wagen zou hebben voor mijn verjaardag. En de verkoper ken ik persoonlijk ... mogelijks zal dat wel een extra element zijn in mijn voordeel.

Ik heb ook een best dure B-klasse besteld, waarbij het dan voor hen mogelijks ook een ander verhaal is.

Ja, ik vind het wel een beetje sneu dat er ooit een dubbelganger op de weg komt ... op één detail na weliswaar.
Die stock wagen zal toch zeer moeilijk verkopen met die uitrusting !
Is inderdaad een zeer uitgeruste B-klasse ... erg lange optielijst ;)

Kan (moeilijk verkopen), maar daar moest ik me geen zorgen om maken zei de verkoper :) MB Antwerp is van MB Belux zelf, dus die raken die wel kwijt :) en anders ... iets minder winst in boekjaar 2012.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Mercedes A

Bericht door Erwin »

Frederik schreef:Ik heb ook een best dure B-klasse besteld, waarbij het dan voor hen mogelijks ook een ander verhaal is.

Is inderdaad een zeer uitgeruste B-klasse ... erg lange optielijst ;)
En da zegt iets van mijn nieuw autoke? :lol: :lol: :lol:
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mercedes A

Bericht door Frederik »

Erwin schreef:
Frederik schreef:Ik heb ook een best dure B-klasse besteld, waarbij het dan voor hen mogelijks ook een ander verhaal is.

Is inderdaad een zeer uitgeruste B-klasse ... erg lange optielijst ;)
En da zegt iets van mijn nieuw autoke? :lol: :lol: :lol:
?? ben niet mee hoor ... ??
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mercedes A

Bericht door Frederik »

De 2e (en deze heeft op foto te zien nu wel een zwart dak) is donderdag geleverd in de garage. Nu de papiermolen in orde brengen, en hopelijk zaterdag aanstaande afhalen.

Hopelijk zitten de andere opties er wel op bij deze en moeten we hopelijk niet spreken van 3e keer goede keer. :)
Plaats reactie