terug van (eventjes) weg geweest te zijn...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: terug van (eventjes) weg geweest te zijn...

Bericht door Herman »

ovi schreef:Denia just hetzelfde!

Laatste jaren zoveel bijgebouwd, dat houd ge niet voor mogelijk.
Was vroeger 15 jaar geleden idilisch dorpje waar ge nog eens s'avonds iets kon gaan drinken.
Over 2 jaar gelukkig de moto mee wand ge vind daar dus nergens geen parkeerplaatske meer!Veel te druk geworden voor mij.


bij ons is dat dan weer "niet" het geval, daar marina greenwich (ook genoemd l-campomanes) een 3 tal kms van het centrum ligt, zelfs in het hoogseizoen is het er aangenaam rustig, met uitzondering van het haventje zelf, die dan t jokvol zit, ze zouden bijna de boten op elkaar leggen in het water, ik moet elk jaar gaan reklameren bij de havendiensten, omdat er daar dan spanjaarden huurders zijn, en "die" mogen dan een bredere of langere boot in een "te" kleine huurplaats leggen met alle gevolgen van dien voor de buren van die gasten, toen ik mijn motorboot kocht , hup van het eerste jaar krassen, idem voor de zeilboot, den onzen gaat er nu elk jaar uit, en is mooi veilig onder dak gestald (mast plat )
ps. op de luchthaven alicante, "liep" ik door de overdekte parking gisteren (ik ben altijds bijna te laat) en ik zag een zwarte lambo gallardo daar staan met platte banden ,onder zeker 1 cm stof, die stond er zeker ook al een aantal maanden, zekers van de ene of andere Rus....alle soorten exoten daar al gezien maar nog nooit genen lotus... ik rij er nu kortelings met de europa s naar toe op 1 januari 2009 via biaritz rond (bergen/sneeuw vermijden ) iets van 1800 kms, boek waarschijnlijk tussenstop hotel in de omgeving van Dax fr, is nogal moelijk om op 1 januari iets open te vinden die een afgesloten parking of garage heeft en die een degelijk restaurant heeft- er zijn er vele gesloten in die periode-- elke tip is welkom daaromtrent. Altea is wereldberoemd in spanje om zijn zeer vele "goede" restaurantjes, als ge er eens zijt moeten we afspreken. ps in het haventje in altea heeft den sergio ook een shuit, evenals den anderen 007 ,sean connery ,ooks die actrice joan collins, dienen anderen 007 die ik eergisteren nog tegen het lijf was piercken brosmanneke die heeft daar een serieus villaaken op een 300 mt van ons vandaan.
Jochen
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2008, 10:53
Naam: Jochen
Auto: Alfa 159 - 147 GTA

Re: terug van (eventjes) weg geweest te zijn...

Bericht door Jochen »

enkele jaren terug zijn we naar afrika geweest...
[img]htp://i69.photobucket.com/albums/u218/jochen_GT/airplain.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Jochen op 03 dec 2008, 06:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: terug van (eventjes) weg geweest te zijn...

Bericht door Herman »

is dat dan u met dat rood vestje aan helemaal vooraan ? u staat precies gelijk met uw armen open... is dat om aan de piloot te tonen hoe dat hem moet vliegen ? :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: terug van (eventjes) weg geweest te zijn...

Bericht door Herman »

Jochen schreef:
Herman schreef: een goede steak te eten...
Afbeelding
:mrgreen:
wat hebt ge daarvoor moeten slachten ????
Bijlagen
bbq.jpg
bbq.jpg (56.29 KiB) 3176 keer bekeken
Plaats reactie