[Mopje] : Leuke mopjes ...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Hugo »

Amai , nog geen klein beetje verschoten .

Toen de man een kijkje nam in de slaapkamer van zijn zoon, was hij verbaasd dat het bed mooi was opgemaakt en alles er zo netjes bijlag. Dan zag hij de enveloppe op het hoofdkussen liggen. "Papa" stond erop geschreven. Hij opende de omslag en las de brief met trillende handen...



"Liefste papa,

Met pijn in het hart schrijf ik jou. Ik moest wel van huis weglopen met mijn vriendin om een scène met jou en mama te vermijden. Bij Stacy heb ik de echte passie gevonden en ze is zo lief maar ik wist dat jullie haar nooit zouden goedkeuren omwille van haar piercings, tatoeages, strakke kledij en omdat ze zo veel ouder is dan ik. Maar het draait niet enkel om passie, papa. Ze is zwanger. Stacy zegt dat we heel erg gelukkig gaan worden. Ze bezit een woonwagen in het bos en we hebben voldoende brandhout om de winter door te komen. We willen nog veel meer kinderen.

Stacy heeft mijn ogen geopend over het feit dat marihuana eigenlijk onschuldig is. We gaan daarom zelf een plantage aanleggen om te delen met mensen uit de commune en te ruilen voor cocaïne en ecstasy. Ondertussen blijven we hopen dat de wetenschap een middel vindt om aids te genezen zodat Stacy snel beter wordt. Dat verdient ze want ze is zo lief. Maak je geen zorgen papa. Ik ben vijftien en kan voor mezelf zorgen. Op een dag kom ik jou bezoeken zodat je al jouw kleinkinderen leert kennen.

Veel liefs,
Jouw zoon Joshua.

P.S.: Papa, van het bovenstaande is niets waar. Ik zit bij Jason. Ik wilde jou gewoon duidelijk maken dat er veel ergere dingen zijn dan het schoolrapport dat nu op de keukentafel ligt. Bel me wanneer het veilig is om weer naar huis te komen!"
Gebruikersavatar
billie
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 nov 2011, 09:55
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Locatie: Brunssum

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door billie »

Waarom heeft Sinterklaas zo'n grote zak?









Omdat hij maar eens per jaar komt.
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Gebruikersavatar
billie
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 nov 2011, 09:55
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Locatie: Brunssum

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door billie »

Twee zwervers zitten op een bankje in het park.

Zegt de ene: "In mijn kartonnen doos heb ik enkele oude munten."

Zegt de ander: "Dat is interessant, uit welke periode stammen die?"

Zegt de ene: "Uit de periode dat ik nog geld had..."
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Gebruikersavatar
claudevdvd
Berichten: 467
Lid geworden op: 12 dec 2010, 19:42
Auto: Exige v6 LF1
Locatie: België

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door claudevdvd »

Dochter gaat deze avond voor de eerste keer uit met haar nieuwe vriend.
Moeder verwittigd dochter met volgende opmerking
" pas maar op van hem,want als hij is zoals zijn vader die ik ken, zal hij van de situatie profiteren"

De volgende dag vraagt mama aan de verwarde dochter
"En?? Hoe is het afgelopen"
Waarop de dochter zegt
" Langs mijn bil!"
Gebruikersavatar
billie
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 nov 2011, 09:55
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Locatie: Brunssum

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door billie »

Melk drinken is gevaarlijk!


Onlangs is er België zelfs iemand overleden

tijdens het drinken van melk...



... toen de koe ging liggen!
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Gebruikersavatar
Peter D
Berichten: 1290
Lid geworden op: 03 aug 2009, 16:02
Naam: Peter
Auto: Elan M100
Locatie: Landen

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Peter D »

- Op hun verlovingsfeest zegt de toekomstige bruid tegen haar vriend : " Wanneer we getrouwd zijn , dan krijg je van mij 5 kinderen .

Hij : " 5 ? Hoe weet je dat ? "

Zij : " Ze wonen momenteel nog bij mijn moeder ... "
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Hugo »

Instructies olie verversen voor vrouwen:

1) Als de kilometerstand sinds de laatste olieverversing 15.000 kilometer heeft bereikt, begeef je naar een merkvertegenwoordiger (garage dus).
2) Een kopje koffie drinken.
3) Betaal 15 minuten later en verlaat de workshop met een goed onderhouden voertuig.

uitgaven:

Olie verversen: 29,00 EUR
Koffie: 1,00 EUR
Totaal: 30,00 EUR


==========

Instructies olie verversen voor mannen:

1) Wachten tot op zaterdag, dan naar een auto-onderdelen zaak of doe-het-zelf winkel rijden en daar de nodige motorolie, een filter, een grote zak kattenbakvulling, handreiniger zeep en een geur boompje voor in de wagen kopen, totaal EUR 50,00.
2) Tijdens de terugreis eerst aan een drankmarket of brouwerszaak halt houden en een krat bier voor 15,00 euro kopen.
3) Een biertje ontkurken voor aanvang van het werk en rustig opdrinken.
4) Nu auto opkrikken, maar alvorens dit kan moet je wel eerst 30 minuten op zoek naar die autokrik.
5) Autokrik gevonden, slingerde ergens in een hoek bij de go-carts van de kinderen.
6) Beetje gefrustreerde aanvang van het werk nu, dus eerst een biertje ontkurken en kalmeren.
7) Plaats de motorolie opvangbak onder de motor.
8. Zoek een maat 13 moersleutel.
9) Zoeken naar gepaste moersleutel opgegeven en nu maar een “Engelse" verstelbare sleutel gebruiken.
10) Schroef de aftapplug uit.
11) De aftapplug valt in de bak samen met hete olie en er spat hete olie op jezelf. Hard vloeken !!!
12) Onder de auto vandaan kruipen om die hete olie uit het gezicht en armen te kunnen vegen. Kattenbakvulling op de gemorste olie strooien.
13) Nog een biertje drinken terwijl de resterende olie uit motor loopt.
14) Opnieuw 30 minuten op zoek gaan naar een oliefiltersleutel.
15) Dit opgeven, onder de auto kruipen, en met de hamer een schroevendraaier door het oliefilter slaan en draaien maar.
16) Met uit elke opening van het oliefilter druppende olie onder de auto vandaan kruipen en hierbij overal verspreiden van de olie over de vloer. Oude oliefilter grondig onder ander afval in de prullenbak verbergen om de milieusancties te vermijden. Resterende kattenbakvulling uitstrooien en met verse vodden opkuisen. Drink een biertje.
17) Installeer het nieuwe oliefilter en zorg ervoor dat de afdichting wordt bevochtigd met een dun laagje verse olie.
18) 8) De eerste liter verse olie in de motor gieten.
19) Vergeten om de aftapplug van stap 11 terug te plaatsen.
20) Zeer snel op zoek gaan naar de aftapplug in de motorolie opvangbak.
21) Vaststellen dat de eerste liter verse olie nu doorheen de motor en op de grond is gelopen. De zak kattenbakvulling is op, gooi dan maar wat zwerfvuil uit de garage op de olievlek.
22) Een biertje drinken.
23) Aftapplug bij slechts een licht verder verlies van olie nu opnieuw gaan inschroeven.
24) Bij het onder de auto kruipen krijg je kattenbakvulling in de ogen. Veeg de ogen uit met de vod waarbij je de aftapplug gereinigd hebt. Slip met de domme "Engelse" sleutel wanneer je probeert om de aftapplug vast te draaien en bezeer je vingers aan het frame. Verwijder alle overtollige huid tussen je knokkels en het frame.
25) Heftige driftbui.
26) Gooi als een idioot de "Engelse" sleutel weg.
27) Nog eens 5 minuten hard vloeken, omdat die sleutel een verfpot bovenop de kast raakt, pot valt hierbij naar beneden en deksel eraf.
28) :smt013 2 Bieren nu eerst.
29) Handen reinigen en een verband aanleggen om de bloedstroom te stoppen.
30) Bier.
31) Giet de resterende verse olie in de motor.
32) Bier.
33) Krik onder auto vandaan halen.
34) Duw de auto wat achteruit en bij gebrek aan ander absorbsiemiddel, dan maar reeds gebruikte vulling uit de kattenbak (verse is op) over de resterende olievlekken op de vloer strooien.
35) Bier.
36) Testrit maken met de auto.
37) Verderop Alcoholcontrole, positieve blaastest maken. Aangehouden worden door de politie met het verlies van rijbewijs voor het rijden onder invloed.
38) 8-[ Auto wordt gesleept.
39) Bel de liefhebbende vrouw om opgehaald te worden.
40) 24 uur later auto afhalen bij sleepbedrijf.

uitgaven:
Onderdelen: 50,00 EUR
Bier: 15,00 EUR
Boete: 400,00 EUR
Sleep kosten: 275,00 EUR

Totaal: 740,00 EUR

maar met de wetenschap dat het werk goed werd gedaan!...
Gebruikersavatar
Bosbon_be
Berichten: 417
Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE
Locatie: Hasselt

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Bosbon_be »

:o
Bijlagen
I hate my job.jpg
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door HJ2 »

Hahahahaha! :lol:
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Coen »

Belgische voetbal logica. Doelpunt wordt hoekschop.

Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Plaats reactie