In- en uitschrijven van een voertuig

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: In- en uitschrijven van een voertuig

Bericht door ovi »

Verzekering=Mafia

Toen ons bij ons huis het volledige dak afbrande dat dan ook nog eens door de houten plankenvloer door het plafond de keuken ingestort was vond onze verzekeringsagent het evaluatierooster niet???Ook in de computer bleek dit niet te bestaan!Ik had 3 jaar daarvoor zelf gevraagd mijn polis te verhogen aangezien ik een hele hoop had bijgebouwd.
Op dat evaluatierooster staat dus het aantal slaapkamers badkamers enz.
Hij had mij 3 jaar daarvoor gewoon het laatste blad laten tekenen voor gezien en van toen moest ik dus een stukske meer betalen en ge denkt dan dat alles inorde is.Wist ik veel dat ge daar en blad bijhad waar alles moest op ingevuld zijn, ge vraagt toch ook niet aan uwen autoverzekeraar of ook uwen rechterkant verzekerd is! :? Ge betaald uw verzekering en denkt dat alles oke is.
Nadat ik 2 maand later een tegenexpert genomen had en mijn vriend/verzekeraar met zijn kl... buiten had gesmeten kwam inneens het papier boven.Zat gewoon bij het overhandigen van mijn bundel aan de nieuwe agent ergens los tussen papieren van een andere verzekering??? :evil:
Wat was nu nog straffer...achter "Zolder" stond in drukletters "NEEN" ?Ik had dus zogezegt geen dak op mijn huis en laat dat nu toevallig juist hetgene zijn waar de schade is!!!Ik was dus voor 20% onderverzekerd ondanks dat het evaluatierooster werd toegepast en dit dan niet kan?Na veel ambras met de advocaat van de maatschappij gaf die zijn ontslag aan mij omdat hij merkte dat er een ontevredenheid was bij mij en werkte enkel nog voor de brandverzekering !Mijn vriendin/advocaat wou dien pipo gerust vervangen maar informeerde eerst of de verzekering haar dan zou betalen.Niet dus! :x
Ik kan er nen boek over schrijven.Huis afgebrand 11/06/2005 en pas mogen beginnen met de herstellingswerken 15/12/2005!Schade werd eerst in Augustus op 94.000 euro geraamd en dan 14 vergaderingen,expertities enz. verder kwamen ze in januari 2006 op 54.000 euro uit.Of ge da effe wilt tekenen voor akkoord meneer!

Dat is dus de reden dat ik zeg met die paljassen geen risico te nemen en zeker niet te denken dat ze u over uw bolleke gaan wrijven als er iets gebeurd!
Een goede raad van nonkel Ivo!
Plaats reactie