Help een routeplanner met tankstations

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Help een routeplanner met tankstations

Bericht door Herman »

wie kan mij helpen aan tip om op het net een goede route planner te vinden die de mogelijkheid bied een route te plannen in functie vd tankstations, voor frankrijk en spanje...
ik gebruik normaal michelin ( maar géén indicatie tankstations)

kortrijk- orleans- angouleme- dax-/
dax- biaritz- zaragozza- teruel- valencia altea.

den europa is ietwat dorstiger dan een elise met eveneens een piepkleine benzinetank en men moet zeker uitkijken voor te tanken na 350 kms--

route gepland voor 1/1/2009

dank op voorhand.
Laatst gewijzigd door Frederik op 01 dec 2008, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: informatie gevraagd.

Bericht door Frederik »

Heb je een GPS bij? Op de meeste GPSsen kan je POI's (point of intrest) activeren en daarbij zitten ook tankstations.

Via Total kan je viamichelin openen waarbij ze de Total stations tonen, misschien via de site kan je die toch activeren.

Viamichelin met Total stations kan je openen via : http://www.viamichelin.com/b2b2c/nld/dy ... XTalang=NL
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: informatie gevraagd.

Bericht door Frederik »

Kan geen instellign vinden om op viamichelin alle tankstations te activeren :(
Zou nogtans een handige tool zijn ...
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: informatie gevraagd.

Bericht door Herman »

Frederik schreef:Heb je een GPS bij? Op de meeste GPSsen kan je POI's (point of intrest) activeren en daarbij zitten ook tankstations.
heb rap eens gechecked, den europa heeft een satt nav van blaupunt travel ex of zoiets ingebouwd-- ik heb het nog maar 1 keer gebruikt, en vind in de mode doel oa benzinestations, perfekt dus---

den gps zal wel het goedkoopste tankstation aangeven denk ik, want t'is gelijk een ollandse madam die spreekt... :lol:

allez ,straf bedankt frederik voor die informatie, ik had den gps eerder daarvoor nog nooit gebruikt voor het vinden van een tankstation.

perfekt, ik kan nu de tankstops invoeren voor den auto en de plasstops voor m'n vrouw... ;)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: informatie gevraagd.

Bericht door Frederik »

Ik activeer altijd tankstations, apothekers en banken in mijn GPSsen. Dat zijn naar mijn mening de dingen die je (aldaniet in nood) het meeste nodig hebt.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: informatie gevraagd.

Bericht door ovi »

Herman schreef:wie kan mij helpen aan tip om op het net een goede route planner te vinden die de mogelijkheid bied een route te plannen in functie vd tankstations, voor frankrijk en spanje...
ik gebruik normaal michelin ( maar géén indicatie tankstations)

kortrijk- orleans- angouleme- dax-/
dax- biaritz- zaragozza- teruel- valencia altea.

den europa is ietwat dorstiger dan een elise met eveneens een piepkleine benzinetank en men moet zeker uitkijken voor te tanken na 350 kms--

route gepland voor 1/1/2009

dank op voorhand.
Ge kund bij den eerste Total in Frankrijk een gratis kaartje vragen!
Ben van de zomer naar Bourge geweest voor onderdelen voor den Alpine en was met onze Punto Cabrio 8-) op Lpg gereden dus moest de Lpg punten vinden op de route nationals!
De GPS geeft gewoon alle benzinestations dus ge weet nooit of ge Lpg kund tanken.
Ik plan trouwens nog altijd mijn routes op de kaart!GPS stuurd u dikwijls helemaal rond of als ge kortste pakt los door woonwijken. :cry: Gebruik hem enkel als ik ergens een straat moet vinden en voor de rest moet ze hij zijn klep houden. Ja ik heb een mannestem genomen, die van ons zegt dat ik toch nooit luister naar haar... :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: informatie gevraagd.

Bericht door Herman »

http://www.zagaz.com/autoroute.php?reset


mooie site met alle benzinestations langs de auto routes in franktijk, en hun prijzen op het net....
Plaats reactie