Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door Herman »

Is het u ook reeds overkomen ?, u rijd met de Lotus op de snelweg en wenst in te halen.. en moet vertragen voor uw voorliggger op het linker vak die ook aan het inhalen is , en plots trager en trager begint te rijden om u te pesten--- of een andere meestal een superverlaagde johny car met veel spoilers aan die u rechts bijna ontploffend voorbijraast.... vertel eens wat u al meemaakte op de weg, meschien intressant om te lezen voor de forummers.... ook leuke, verassende,mooie momenten zijn intressant.....
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snel-weg,

Bericht door Herman »

Verleden week nog op de snelweg... mijn vrouw vraagt plots aan mij...:
Ferrari... is dat zo een rode auto met een paardje ?... k'zeg ja.. waarom ? wel ...ik denk dat er ene is die ons rechts voorbijsteekt....
Bijlagen
FERRARI PAARD 1.jpg
FERRARI PAARD 1.jpg (47.47 KiB) 4189 keer bekeken
Gebruikersavatar
fantaflesdopke
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 aug 2008, 18:21

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door fantaflesdopke »

Vorige week op de E17: na een dagje cruisen in noord-frankrijk reed ik rustig terug ons belgenland binnen ...

Mooi de limiet respecteren (of toch zo goed als), tot er twee dikke Audi's mij komen pesten omdat zij liever wat sneller willen. Ik ga gewillig opzij naar het tweede vak, ze duwen hun pedaal eens goed in, en 30 seconden nadat ze gepasseerd zijn vlamt een anoniem politievoertuig mij voorbij, met blauw zwaailicht op het dashboard in volle actie ...

Aan de afrit waar ik de snelweg verliet stonden ze allebei mooi langs de kant, wachten op een pv. :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door Herman »

ben onlangs geflitst geweest tussen boulogne en calais, maar nooit geen pv gekregen, naar het schijnt (volgens horen zeggen) herkennen de franse automatische cameras geen buitenlandse nummerplaten en wordt dit verworpen, de motards of police met de auto of de (vele) anonieme autos ,echter kunnen er niet mee lachen ,en de boetes zijn naar het schijnt torenhoog en direkt te betalen,... er oversteken er u maar weinig meer als ge 135 km (op de teller) aanhoud op de snelwegen,
wist u dat het ook zeer streng verboden is in frankrijk om een gps te hebben die de plaatsen aanduid waar radarcontrole gebeurt...

ik vind het een zeer mooie rit vanuit kortrijk via cassel/st-omer- /montreill-etaples om naar le touquet te rijden (home van thierry sabine stichter paris-dakar) en daar een fruits de merke te eten en daarna langs de kust via boulogne en cap gris nez huiswaarts te keren
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door Herman »

Kotrijkse Pooolitie heeft het gemunt op Lotus..... :lol:
Bijlagen
girls_Lotus_1_.jpg
girls_Lotus_1_.jpg (40.19 KiB) 4056 keer bekeken
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door ovi »

fantaflesdopke schreef:Vorige week op de E17: na een dagje cruisen in noord-frankrijk reed ik rustig terug ons belgenland binnen ...

Mooi de limiet respecteren (of toch zo goed als), tot er twee dikke Audi's mij komen pesten omdat zij liever wat sneller willen. Ik ga gewillig opzij naar het tweede vak, ze duwen hun pedaal eens goed in, en 30 seconden nadat ze gepasseerd zijn vlamt een anoniem politievoertuig mij voorbij, met blauw zwaailicht op het dashboard in volle actie ...

Aan de afrit waar ik de snelweg verliet stonden ze allebei mooi langs de kant, wachten op een pv. :lol:
Ge hebt toch is gezwaaid hoop ik! :lol:
Gebruikersavatar
fantaflesdopke
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 aug 2008, 18:21

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door fantaflesdopke »

Nee, maar eens aan 80 km/h in tweede passeren doet ook wonderen :lol:
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door HJ2 »

hihi.. Dat van Fanta enz. heb ik ook eens in de stad meegemaakt.

Ik houd van doorrijden, maar niet binnen de bebouwde kom. Ik heb eens een voetganger gehad die m'n BMW Z3 van dichtbij ging bekijken, en toen reed ik nog maar 35... Dat wil ik b.v. niet met 60 meemaken, dus rustig aan.

Effin, Ik stond voor het stoplicht, rechts. Links naast me stop een Honda Prelude. gassen, gassen, ik ook gassen, gassen. 't wordt groen en die gast spuit weg. Ik trek op m'n gemakkie op...

Honderd meter verder zie ik oom agent met een lasergun... Ik had 'm ook niet gezien, maar met mijn snelheden hoef ik me daar immers geen zorgen om te maken. Mijn Honda Vriend was reeds aan de kant gezet :shock: Ik kon het toch niet laten om vriendelijk even te zwaaien! 8-)
If you always do what you always did, you always get what you always got.
molleke

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door molleke »

ook geflitst in frankrijk reimst 90 en reed 125 , wist niet dat ze langs voor flitsten dacht , ik rijd tot aan de paal en dan remmen,amai stond er al op :roll: en die naast mij ZAGEN , is geleden van de 10 november nog niks gehoord
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus stalking, ongewenste intimiteiten op de snelweg...

Bericht door Frederik »

molleke schreef:ook geflitst in frankrijk reimst 90 en reed 125 , wist niet dat ze langs voor flitsten dacht , ik rijd tot aan de paal en dan remmen,amai stond er al op :roll: en die naast mij ZAGEN , is geleden van de 10 november nog niks gehoord
Kan ze da goe jaas? (demijne ook :p)
Plaats reactie