klein model van voorste nummerplaten.

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Caddy
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 aug 2008, 22:23
Auto: Elise S2

Re: klein model van voorste nummerplaten.

Bericht door Caddy »

Hoi Herman

Bij FVH kan je voor zo'n nummerplaten terecht. Retro reflecterend zoals het moet.
Voor regio Kortrijk spring je anders best even binnen bij Prestoletter Oudenaardsesteenweg. Doe gerust de groeten van Chris van den TACrally.


Doei


Caddy

.
Herman schreef:tjin tjin, vroeger leverde hij (harelbeke naast div) dit niet, ik had het hem ooit nog eens gevraagd, maar meschien is dit nu veranderd... nee ik zou metalen willen hebben voor de elise vooraan (met spoiler splitter) en de europa s.

ediitted: ps ik zie op de fotos dat het uwe" toch "een groot model is.....
en ik wil een klein model...

mvgr herman
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: klein model van voorste nummerplaten.

Bericht door Herman »

heb geen al te beste eerdere kwaliteitservaring met prestoletter qua belettering.

ik heb nu op beide zo'n normale grote (afschuwelijk) hangen en zal bij gelegeheid eens bij FVH binnenwippen- toch bedankt voor de info.

ps, voor de europa, zou ik dan een stukje aluminium moeten verzagen om de kleefplaat op te plakken ? ik heb nog een klein zwitsers voorplaatje liggen, zou dat op de achterkant kunnen gekleefd worden ?

mvgr.
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Re: klein model van voorste nummerplaten.

Bericht door lotusbert »

Reed vroeger (en nu) met een grote plaat. Was het nadat ik ze 2x had afgereden kotsbeu en had ook een stickermodel gemaakt. Na 1 week verwittiging in tielt na 1 maand boete in zulte.... dus maar opnieuw een grote plaat.
Reden : kleine plaat is geen origineel duplicaat (dus zowel in kleur, reflecterendheid als in vorm) van officiele plaat

Ge kunt maar proberen....

bert
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: klein model van voorste nummerplaten.

Bericht door Herman »

nummerplaat met vrouwelijk tintje.....
Bijlagen
nummerplaat met vrouwelijk tintje...
nummerplaat met vrouwelijk tintje...
Plaats reactie