Lotus Elise 25 jaar: Lotus Drivers Meeting oproep

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Lotus Elise 25 jaar: Lotus Drivers Meeting oproep

Bericht door PascalM »

Op 12 september zal het 25 jaar geleden zijn dat Lotus de Elise onthulde tijdens de Frankfurt Motor Show.

Hierbij dan ook een warme oproep aan alle Lotus Elise S1 drivers om tijdens de Lotus Drivers Meeting van 19 september samen te komen.

Heb je een Elise S1 en kan je aanwezig zijn, dan graag een seintje. Laten we er een Covid-19 veilige mini event van maken.

Lotus Elise 1995 (1).jpg
Lotus Elise 1995 (1).jpg (170.5 KiB) 7719 keer bekeken

Lotus Elise 1995 (2).jpeg
Lotus Elise 1995 (2).jpeg (273 KiB) 7719 keer bekeken
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
arjan916
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 feb 2016, 12:17
Naam: Arjan
Auto: Lotus Elise S1
Contacteer:

Re: Lotus Elise 25 jaar: Lotus Drivers Meeting oproep

Bericht door arjan916 »

PascalM schreef: 12 jul 2020, 12:59 Op 12 september zal het 25 jaar geleden zijn dat Lotus de Elise onthulde tijdens de Frankfurt Motor Show.

Hierbij dan ook een warme oproep aan alle Lotus Elise S1 drivers om tijdens de Lotus Drivers Meeting van 19 september samen te komen.

Heb je een Elise S1 en kan je aanwezig zijn, dan graag een seintje. Laten we er een Covid-19 veilige mini event van maken.
Een mini-event :?:

Er is een heel mooi evenement opgestart.
Sterker, er zijn zelfs meerdere mensen die een trip organiseren naar de Stelvio, bij deze mijn verhaaltje met bevindingen hiernaar.

Nadat ik had gehoord over een trip naar de Stelvio ben ik dat eens gaan Google-en en kwam er al snel achter dat er meerdere partijen zijn die dit organiseren.
Onder andere Bends & Curves (NL), waarvan ik de initiator tijdens eerdere NL-se ritten al eens tegen ben gekomen. Hij vertelde er enthousiast over en mijn interesse was gewekt.
Totdat ik de datum eens goed bestudeerde; tegelijkertijd met Goodwood Revival.
Helaas, dat is een evenement wat bij mij meer voorrang heeft. Toen kwam de corona crisis om de hoek en de mededeling dat er dit jaar geen Revival meeting plaats gaat vinden. Een goede reden om weer eens te informeren naar de Stelvio trip. Hij gaf aan dat er, net als afgelopen jaar, weer een trip georganiseerd gaat worden en dat die uitgevoerd gaat worden in samenwerking met Delightful Driving (Italie). En laat dat nou de partij zijn waar o.a. Elisa Artiola deel van uitmaakt, je weet wel, dat meisje wat in de Elise onder het kleed zat tijdens de onthulling en waarnaar de auto is vernoemd.

Inmiddels is er een globaal reisschema rondgegaan naar de (voor)inschrijvers, dat ziet er uit als volgt:
maandag 7 sept - vertrek vanuit NL naar Zuid Duitsland, via de snelweg, om zo snel mogelijk in de buurt van 't (hoog)gebergte te zijn
dinsdag 8 sept - via binnendoor wegen naar Oostenrijk, en de eerste bergwegen
woensdag 9 sept - bergrit vanuit Oostenrijk naar Bolzano waar 's avonds de groep samenkomt met de groep van DelightfulDriving
donderdag 10 + vrijdag 11 sept - bergritten Italie
zaterdag 12 sept - Stelvio
zondag 13 sept - terugreis

Ongetwijfeld is er een mogelijkheid om vanuit België ergens aan te haken bij de groep vanuit NL, of in Italië wanneer je minder tijd beschikbaar hebt.
Mijn advies: neem contact op met 1 van de partijen en je krijgt zeker een passend antwoord.

https://delightfuldriving.com/stelvio-2020/
https://bendsandcurves.com/2020/07/03/stelvio-2020/


PS
Ik heb geen belang in deze partijen, het is slechts mijn advies nadat ik e.e.a. heb uitgezocht en zij voor mij het beste antwoord hebben om er een mooie trip van te maken.
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Lotus Elise 25 jaar: Lotus Drivers Meeting oproep

Bericht door PascalM »

Hey Arjan,

De Stelvio 2020 rit werd hier reeds aangekondigd: Stelvio 2020

Een ongetwijfeld mooie rit.
Ik had willen aansluiten. Echter omwille van zakelijke verplichtingen op maandag/dinsdag, lukt het mij niet om de woensdagvoormiddag in Bolzano te staan (zo’n 12u rijden van bij mij).

Ik kijk alvast uit naar de verhalen en foto’s van zij die wel zullen deelnemen.
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Plaats reactie