Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
 #7848  door Frederik
 02 mar 2009, 19:29
Voor de netheid en leerbaarheid optimaal te houden zijn we genoodzaakt om binnen Evenementen enkele regeles toe te passen. Enkel op die manier kunnen we allen blijven genieten van een overzichtelijk en goed forum.

Hierbij enkele regeltjes (groot woord!)

Tip : wees zo duidelijk mogelijk!
(hoemeer informatie, hoe beter je uw evenement voorsteld hoemeer interesse je kan wekken bij mogelijke deelnemers)

A.) De titel van het bericht :
Opbouw : datum : naam van het evenement
vb. 00/00/0000 : Naam event

B.) Het bericht:
Opbouw : inleidende tekst, datum, regio, timig, kostprijs, meer info en inschrijving.


Voor een uniforme kalender en optimale informatie gebruik onderstaande template, copieer dit basisbestand en gebruik het in uw bericht:
Code: Selecteer alles
[i]Een inleidende tekst[/i]

[b]Datum :[/b] 00/00/0000
[b]Regio v/d rondrit :[/b] provincie (stad)

[b]Timing:[/b]
09u00 : AAA
10u00 : BBB
12u30 : CCC
18u30 : DDD

[b]Kostprijs :[/b] xx€ voor CTLB Leden en xx€ voor niet leden (prijs per persoon).

[b]Meer info en inschrijving :[/b]
persoon 1 (000/00.00.00)
persoon 2 (000/00.00.00
Meer info : eventeel link naar site, pagina of bestand
Resultaat ziet er dan alsvolgd uit:

Een inleidende tekst

Datum : 00/00/0000
Regio v/d rondrit : provincie (stad)

Timing:
09u00 : AAA
10u00 : BBB
12u30 : CCC
18u30 : DDD

Kostprijs : xx€ voor CTLB Leden en xx€ voor niet leden (prijs per persoon).

Meer info en inschrijving :
persoon 1 (000/00.00.00)
persoon 2 (000/00.00.00
Meer info : eventeel link naar site, pagina of bestand