mini cruise Noord Antwerpen 2016

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Blue Darkness »

HJ2 schreef:Nou, het wordt wederom spannend.
Morgen gi ik de wagen laten uitlijnen nu ik het stuurhuis heb kunnen vervangen. Echter heb ik nu af en toe misfires...
Toch heb ik goede hoop dat ik kan aanschuiven!
Verzamel jij problemen? :lol:
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door HJ2 »

Nog heeeeeeeel eventjes, en ik heb een nieuwe wagen hoor.
Ik ga natuurlijk niet en plein publique vertellen welke delen nog nooit zijn vervangen, want dat is de goden verzoeken natuurlijk :lol: Maar veel zijn het er niet meer :oops:
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

update:
vanmorgen met Lotje de hele voormiddagrit ( 2 delen) nog eens helemaal afgereden en zal waarschijnlijk het gemaakte roadboek moeten aanpassen, in Huybergen zijn werken aan de gang en moet misschien een kleine omleiding gevolgd worden, zal alles wel aanpassen

ook natuurlijk langs ons bedrijfsbezoekplaat "Motorenrevisie Deckers " gereden voor de juiste uurafspraken te maken, zal in orde komen, is plaats genoeg om te parkeren, ging zelfs het gras nog afrijden voor ons :lol: , hij zou zorgen dat er iets te zien is ;) iedereen mag vrij rondlopen, wel overal afblijven, en als je vragen hebt of iets moet weten moet je hem dat maar vragen hij zal met plezier meer uitleg geven, normaal komen we daar aan rond 11:45 uur, mensen die wat later moesten aankomen missen niks want is geen geleide rondleiding, kan ook niet want alles staat daar vol machines

op mijn aanraden (sorry) gaat hij wel niks voorzien van drankjes of hapjes, want ik heb gezegd dat de meesten maar daarin geïnteresseerd zijn, hij vond dat OK, want hij zei ook " er zijn hier eens een heleboel Porc...s, geweest en die hebben alleen maar alle borrelnootjes opgegeten en de flessen leeggedronken :o

alhoewel ik van de voormiddagrit niet zo tevreden ben, zijn het toch op enkele uitzonderingen na goede tot zeer goede wegen ( vooral de Hollandse) wel soms smal, de namiddagrit die ik zaterdagnamiddag nog eens helemaal afrij vind ik beter, maar is voor te RIJDEN hé, geen" Mille Miglia" maar je kan ongestoord de teugels eens losser laten :?

voor wat het weer betreft is nog wat twijfel maar evolueert in goede zin, zoals het er nu ongeveer voorstaat, regen van zaterdagmiddag tot zondagnacht, zondagvoormiddag droog, in de namiddag kleine kans op een buitje, kans op buien vergroot weer tegen de avond, maar het noorden van België geniet nog min of meer van een zeeklimaat, en zoals je weet is het aan de zee gewoonlijk beter weer dan in het binnenland :D , de streek die we s'namiddags doen heet trouwens ZEEland :lol: :lol:


voor wat betreft de aangemelde deelnemers zijn er een aantal van wie ik zo goed als zeker ben :D , een aantal van wie ik nog niet zeker ben ;) , er zijn ook nog een heleboel geïnteresseerde maar die wachten waarschijnlijk het weer af ;)

maar toch al een lijstje
-ik met Lotje
- mijn zoon met zijn BMW M3
- dirk met zijn oldtimer Datsun 240 Z ( is uitgenodigd want heeft voor mij veel opgezocht van mijn vroeger Rally verleden)
- Wim Van Beek ( alleen voor halve rit)
- Billie
-Majoma (Joost)
-Tuur ( met zijn rode Esprit als die klaar is want staat nog in garage :( )
-Milton1
-Blue Darkness + PeterD
- ErikChrista
- Sabken
- Sooike
- Gert (Exploded)
-Karl Lambrechts
-Kristof Thys
-Danny Black Magic
-Seven
- Kidscar ( heeft gemailde dat ze met 3 komen, personen of Lotussen?
- Stefaan Muylders
- Van Winckel
- Johan Suls

dan zijn er nog een heleboel die wel nog twijfelachtig zijn maar misschien wel willen komen, afhankelijke van het weer? wagen niet beschikbaar? of andere redenen?
dat zij er een tiental, mischien komen daar ngo 5 deelnemers uit

in ieder geval, al wie komt en zich tijdig meld bij de "Leeuw"mag meerijden ( er zijn nog 2 plaatsen voor SPORTIEVE auto,s vrij), Guy met zijn ( nieuwe ) Jaguar F heeft spijtig genoeg afgemeld. :(

de start aan de " Leeuw van Vlaanderen " is rond 10:30, zorg dat je dus op tijd komt en hou rekening dat er wegens wegenwerken een omleiding van 10 minuten zal moeten gemaakt worden om de "Leeuw" te bereiken wegens wegenwerken, morgen nog verkenning hoe die omleiding staat aangegeven :twisted:

mijn verwachting is tussen de 20 a 30 auto's, heb daarom maar 32 roadboeken laten maken, zelf heb ik geen nodig want ken de route vanbuiten, dus eens die uitgedeeld :( , al kan er misschien wel iets geregeld worden als het echt nodig moest zijn, ben zelf waarschijnlijk rond 9 uur bij de "Leeuw"

maar nog eens, de deelname prijs is 5 € per auto, we mogen wel de parking van de herberg gebruiken (3X) op voorwaarde dat er toch iets geconsumeerd wordt, verwacht wel niet dat de " Leeuw " een luxe etablissement is, is misschien voor velen een trip in het verleden :lol:

nog iets: Majoma ( Joost die alleen komt, geen co-piloot beschikbaar) heeft van het raodboek een digitale versie gemaakt om op een GPS te zetten, zowel voor een GARMIN als voor een TOMTOM, als er mensen daarvoor interesse moesten hebben wil ik dat wel doormailen samen met het gratis installatieprogrammatje,
maar voor klachten daarover achteraf met je wel bij Joost zijn hé :lol:
Gebruikersavatar
kidscar
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 dec 2013, 19:22
Auto: Elise S1 type 79

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door kidscar »

Kidscar met 3 auto's en 6 personen
Majoma
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 mei 2012, 19:07
Naam: Joost
Auto: Elise S1
Locatie: Nederland

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Majoma »

Hoi Hugo,
Voor klachten heb ik een geheim emailadres :mrgreen:
Complimenten voor al het voorwerk. Ondanks het weer wordt het ongetwijfeld een mooie dag.
don't grow up; it's a trap
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Blue Darkness »

Hugo schreef:
menukaart_dagelijks (1).pdf
3euro voor nen Duvel, daar kunt ge niet voor sukkelen... :lol:
ErikChrista
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 dec 2013, 22:49
Naam: Erik
Auto: Elise S

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door ErikChrista »

Hallo, ik kom zonder co-rijder, mij mag je de route doormailen in gpx-bestand, voor Garmin.
Mijn emailadres is e.vandenboer36@gmail.com
Tot zondag ;)
Gebruikersavatar
Escape
Berichten: 204
Lid geworden op: 21 dec 2011, 09:51
Auto: Esprit turbo SE
Locatie: Holsbeek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Escape »

Ik zal er ook zeker bij zijn met de Esprit.
gpx is altijd handig: filip_vv@yahoo.com

Bedankt voor de voorbereidingen en om ons enthousiasme constant te blijven aanwakkeren!

Filip
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door wimvanbeeck »

sooike schreef:Aanvulling lijst:
-Blue Darkness + Peter D
-Sabken (2 pers.)
- Sooike
-wimvanbeeck
-...
?
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Blue Darkness »

Een keertje veel Esprits denk ik :-)
Plaats reactie