mini cruise Noord Antwerpen 2016

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

daarstraks langs de "Leeuw" geweest, straat ligt nog gedeeltelijk open door wegenwerken maar toch te bereiken langs omleiding Nederlandse kant :)

moet misschien daarom ook nog roadboek aanpassen, maar rij zaterdagnamiddag de Zeelandroute nog eens volledig af en bekijk dan de situatie

de omleiding:
denk wel dat iedereen langs de snelweg (A12) zal komen en uitrit 11, Zandvliet nemen, als je dan langs de Antwerpsebaan naar de Leeuw zou kunnen rijden is het nog maar 1 km, maar de Antwerpsebaan is nog maar gedeeltelijk hergekasseid en er is ongeveer in het midden nog een gat van zeker 30cm diep, kan geen Lotus door, dus deze weg ZEKER NIET nemen, zal waarschijnlijk wel afgesloten zijn

je neemt na de uitrit de richting Ossendrecht ( Nederland) langs Hollandseweg, Langeweg en dan rechtsaf Nieuweweg, maar vanaf hier staan rode omleidingsborden die kan je gewoon volgen en komt zo wel bij de Leeuw, we rijden telkens langs deze wegen af en aan naar de Leeuw, je hebt dus al een klein voorsmaakje van het parcours :D

nog info betreffende de " Leeuw": het jonge dienstertje doet voor ons om 10:00 uur open, zelf ben ik er rond 09:00 uur, heb dus wel liefst dat iedereen er al is voor 10 uur, kan ik al wat uitleg en briefing geven en inschrijvingen doen, vertrek is dan om 10:30 uur

voor wat bederft " spijs en drank" s, morgens geen probleem, ook van 13 tot 14 uur zal ook nog geen probleem geven, maar er zullen waarschijnlijk alleen maar een aantal snacks ter beschikking zijn, dagsoep, croque Monsieur enz zie eerder vermelde menukaart ;)

in de namiddag en tegen de avond zijn feitelijk geen plaatsen meer ter beschikking om daar nog uitgebreid te blijven eten, er is namelijk in de namiddag en avond telkens een grote barbecue gereserveerd en er zijn geen plaatsen meer vrij in het restaurant :o ,
maar een pintje drinken of iets anders is geen probleem
dacht wel niet dat er velen van plan waren om daar s'avonds te blijven eten, voor die is dat geen probleem, voor diegenen die dat wel van plan waren :cry: spijtig
Gebruikersavatar
gvy
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 nov 2010, 00:58
Naam: Geert
Auto: '80 Esprit S2.2

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door gvy »

hallo Hugo,

Ik meld me ook graag aan met de Esprit.
Leuk initiatief.
Waarschijnlijk blijf ik enkel voor de voormiddagrit.
Ik rij alleen, dus als iemand mij het roadboek kan mailen voor een Garmin (nuvi2597), dan zou dat leuk zijn. Geen idee hoe je dat er op zet, maar ik zoek het wel uit.


groetjes en tot zondag
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door mindp0wer »

Aanvulling lijst:
-Blue Darkness + Peter D
-Sabken (2 pers.)
- Sooike
-wimvanbeeck
-mindp0wer
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door wimvanbeeck »

mindp0wer schreef:Aanvulling lijst:
-Blue Darkness + Peter D
-Sabken (2 pers.)
- Sooike
-wimvanbeeck
-mindp0wer
Koen komt gij ook naar de car-pool parking in Houthalen of beter die van Lummen tegen 8.15 ?
Se7en
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:16
Auto: Caterham CSR 175
Locatie: Tisselt

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Se7en »

Hugo,
Mijn auto is helaas niet rijklaar dit weekend.
Ik moet helaas afzeggen
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

er zijn een aantal nieuwe aanmeldingen van deelnemers :) , spijtig ook een aantal afzeggers ;)

de weersverwachting voor zondag is op dit ogenblik niet zo goed, wisselvallig met KANS op bui(en) wel geen grote hoeveelheden neerslag :( heb de verkeerde dag gekozen, want zaterdag wordt beter, droog en warm weer voorspeld :oops:

onlangs heeft het KMI wel een webcam in Stabroek geïnstalleerd, waarschijnlijk omdat wij hier in het noorden van België een ander weer hebben dan in de rest van het land :lol: :lol: :lol: :lol: beter of slechter ????? :twisted:

De Nederlanders voorspellen wel een droog weer in de namiddag voor ZEELAND :)

http://www.meteo.be/meteo/view/nl/12940 ... broek.html
Gebruikersavatar
Jeroen Geerts
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 mei 2016, 16:36
Naam: Jeroen
Auto: Elise S2 Rover
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Jeroen Geerts »

Ha Hugo! Hoe laat denk je dat we ongeveer weer terug in Antwerpen zijn? Ik heb 's avonds nog een etentje gepland in Eindhoven namelijk. Als dat een beetje te doen is en het weer niet al te slecht is ben ik er waarschijnlijk wel bij! (maar het ziet er inderdaad nog niet zo lekker uit, 5.3 mm regen :cry: )
Schermafbeelding 2016-05-19 om 14.04.00.png
Schermafbeelding 2016-05-19 om 14.04.00.png (386.28 KiB) 4229 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

hallo Jeroen,

weersverwachting is niet zo schitterend, volgens uw bijgeplaatste weersverwachting voor Middelburg ( Zeeland) vanaf 11:00 uur opklaringen met buien, 5,3 mm neerslag is ook niet zoveel, en als we geluk hebben rijden we net tussen de buien door :D of er telkens middenin kan ook :lol:

de weersverwachting is op enkele dagen van goed naar slecht gegaan, misschien gaat ze tegen zondag wel terug naar goed of beter :roll:

de namiddagrit vertrekt om 14 uur voor 102 km, maar geen verkeerslichten of bebouwde kommen, heb dat tijdens verkenningen met een lichte vrachtauto ( Peugeot Partner HDI diesel 90pk) al in minder dan 2 uur gedaan :o

normaal zijn we dan om 16 uur terug in Zandvliet waar je direct de snelweg naar Bergen op Zoom ( 15km) op kan, als dat te laat is kan je ook eventueel rond 15:30 de rit afbreken wanneer we ter hoogte van de Kreekraksluizen even de oude rijksweg richting Bergen op Zoom nemen, voor Bergen kan je dan de snelweg op richting Roosendaal

hopelijk tot zondag
Gebruikersavatar
karl lambrechts
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 mei 2014, 22:40
Naam: Karl
Auto: EspritS4 Mustard Yellow
Locatie: Lint

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door karl lambrechts »

Dag Hugo,
Er zijn nog 2 mensen die komen en die ik niet in je lijst zag staan: Wolfgang Heinen W.Heinen@rheagroup.com (Lotus Esprit S4) en Filip VV (met Lotus Esprit SE)
Ik heb wat in de namiddag te doen, maar ik zie nog wel hoever ik meerijd.
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door thiva »

Leuk initiatief Hugo, maar spijtig genoeg kunnen we er niet bij zijn.
De Elise is nog niet klaar voor het nieuwe seizoen. Zonder zetels is het een beetje moeilijk. :?
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Plaats reactie