YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Erwin »

Voila, thuis van weer een mooie editie!
Autootje geblonken, nieuwe forumsticker gekleefd, ...

Twee dingetjes hadden misschien facultatief toegevoegd mogen worden als ik iets mag opmerken: na de lunch een rondje over de renbaan :mrgreen: en tijdens de lunch had ik eigenlijk gedacht dat er iemand spontaan een polonaise zou starten :lol: :lol:

Dank aan het YLD comité!
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (278.31 KiB) 6271 keer bekeken
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door ovi »

Alles weer dik inorde maar misschien af en toe eens wat meer een stukje bredere baan aan het parcoers toevoegen want we willen op die smalle baantjes wel wat kunnen spelen maar wel op een veilige manier de rustige mensen inhalen! :mrgreen:
Weer een paar leuke mensen leren kennen en zeker s'avonds lekker en meer dan genoeg kunnen eten dus een dikke pluim voor heel de organisatie.
Gebruikersavatar
alaintje
Berichten: 149
Lid geworden op: 15 apr 2010, 20:28
Naam: Alain
Auto: Exige

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door alaintje »

Eerst en vooral dikke merci aan de organisatie en de rest om dit tot een leuke rit te brengen THANKS
De lady's (Lena en Fabienne )hebben zich zeker héél goed geamuseerd ,Lena is een uitstekende navigater(ster)
Enkel de weg naar Menen hebben we onze ogen goed open gehouden ,2 franse die op de weg plots naast elkaar véél trager reden
zodat niemand nog kon voorrijden ,zeker niet sportief en trouwens die deden heel gevaarlijk,want ik werd ingehaald door 3 drivers en deze hebben op de rem moeten gaan :o
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Frederik »

wimke1971 schreef:Maar wat ging dat soms snel zeg!!! Niet dat ik een slak ben in t verkeer, verre van zelfs, maar hier moest ik toch goed geconcentreerd zijn om te volgen ze! Twee speedsterren deden hun naam alle eer aan,
De rit word gereden op eigen tempo, je bent niet verplicht om de wagens voor u te volgen natuurlijk. :)
wimke1971 schreef:die rode Elise met Franse nummerplaat, man man, wat of wie was dat?! Zotjes!
Meer details? Eventueel via PM? Heb je hun nummerplaat?

We hebben dit jaar duidelijk te maken met een nieuw fenomeen, "rondritcrashers", net zoals je partycrashers hebt.
wimke1971 schreef:Eten was redelijk smiddags, wachttijd viel redelijk mee (15 min).
's middags liep het inderdaad niet 100% gesmeerd, maar dat komt "denk ik" doordat mensen druppelsgewijs binnenkomen en de bediening geen vast systeem kan hanteren. Ook was het onduidelijk dat er bediening aan tafel was en de mensen gingen aanschuiven. We nemen dit mee om dat in de toekomst beter te organiseren, of beter te communiceren met de uitbaters van de locatie en deelnemers.
wimke1971 schreef:Misschien een tip voor volgende keer : naamkaartjes...
Voor de forumleden? Die zijn er hé ... Maar ze zijn bijna op. (voorkant spotkaartje / achterkant naamkaartje)
Met de komst van het nieuwe logo en de nieuwe forum lat-out ga ik nieuwe versies maken.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Frederik »

Erwin schreef:Autootje geblonken, nieuwe forumsticker gekleefd, ...
Hangt die nu scheef of is dat gezichtsbedrog?
Erwin schreef:Twee dingetjes hadden misschien facultatief toegevoegd mogen worden als ik iets mag opmerken: na de lunch een rondje over de renbaan :mrgreen:
Erwin, dat wil je echt niet.
Ken je het gevoel en werk om je interieur van je wagen te reinigen na een lange, leuke rondrit bij +25 graden en in je interieur minstens en halve kilo stof terug te vinden is?
Wel, na een ritje op de renbaan zou je denk ik 5kg stof kunnen gaan stofzuigen.
Erwin schreef:en tijdens de lunch had ik eigenlijk gedacht dat er iemand spontaan een polonaise zou starten :lol: :lol:
Wegens het lange wachten? Ja, zie mijn vorige bericht (quote).
Gebruikersavatar
Miniwheels
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 sep 2013, 22:50
Naam: Tom
Auto: Lotus Elise, Elan M100

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Miniwheels »

Het was een prachtige dag en het was de eerste keer dat wij hebben meegedaan aan de Ypres Lotus Day.
Zeker een dankjewel aan de organisatie want het evenement zit mooi in elkaar.
Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Frederik »

ovi schreef:Alles weer dik inorde maar misschien af en toe eens wat meer een stukje bredere baan aan het parcoers toevoegen want we willen op die smalle baantjes wel wat kunnen spelen maar wel op een veilige manier de rustige mensen inhalen! :mrgreen:
Er zaten toch vaak tweevaksbanen tussen?
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Frederik »

alaintje schreef:Enkel de weg naar Menen hebben we onze ogen goed open gehouden ,2 franse die op de weg plots naast elkaar véél trager reden
zodat niemand nog kon voorrijden ,zeker niet sportief en trouwens die deden heel gevaarlijk,want ik werd ingehaald door 3 drivers en deze hebben op de rem moeten gaan :o
Heb je nummerplaten?
coeronny
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2013, 15:42
Naam: rony
Auto: Evora S sportracer
Locatie: kessel

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door coeronny »

Wij hebben ons super geamuseerd.
Degelijke organisatie, ervaring nietwaar?

Twee anekdotes met een 'rechts stuur':
-Bij het wegrijden van de markt in Ieper rijden er vijf Engelse wagens voor ons. Aan situatie 1 gaan ze al direct met zijn allen rechts af ipv linksaf : vrij baan voor ons. :roll:
-Bij het wegrijden van de visvijver in de namiddag zitten die kerels weer voor me! Na enkele (trage) kilometers doen ze het weer :D :D :D We duiken het gat in, samen met Frankenstijn en zijn co(driver). We maakten er met zijn tweetjes een soort 'trofee barrachi' van, in de plensende regen. :lol: 8-) thx guys voor de rit en het toffe gezelschap bij de apéro en diner!

Merciekes Frederick voor de parkeerhulp! respect
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
WesleyB
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 apr 2015, 15:25
Naam: Wesley B.
Auto: mini classic's
Locatie: Oostakker
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door WesleyB »

Hallo,

zelf ben ik een niet Lotus rijder maar een enorme liefhebber. Bij deze toch mooi naar de start komen kijken in het zonnige Ieper.
Hierbij enkele foto's http://bmot.jalbum.net/Ypres-Lotus-Day/

Groeten
Wesley
Plaats reactie