YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
frankenstijn
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 sep 2008, 20:25
Naam: Frank
Auto: Elise S 2012
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door frankenstijn »

Hallo Wesley.
Tof van u om als niet Lotus rijder foto's te plaatsen.Bedankt
Ik zou u aanraden eens een toertje proberen te maken met een lotus,dan zal u pas helemaal gebeten worden van de microbe.
Gebruikersavatar
Patrick Stock
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 sep 2014, 16:27
Naam: Patrick
Auto: Lotus Elise mk 2
Locatie: Ekeren Belgie

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Patrick Stock »

Aan de organisatie van de Ypres Lotus Day , een dikke proficiat .
Het was ook voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste.
Het was een prachtige dag .
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Blue Darkness »

Eindelijk thuis :lol:
Super dagje gehad! Zoals elk jaar opnieuw...
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Frederik »

Eerste bericht es geüpdatet ...
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Erwin »

Frederik schreef:
Erwin schreef:Autootje geblonken, nieuwe forumsticker gekleefd, ...
Hangt die nu scheef of is dat gezichtsbedrog?
Erwin schreef:Twee dingetjes hadden misschien facultatief toegevoegd mogen worden als ik iets mag opmerken: na de lunch een rondje over de renbaan :mrgreen:
Erwin, dat wil je echt niet.
Ken je het gevoel en werk om je interieur van je wagen te reinigen na een lange, leuke rondrit bij +25 graden en in je interieur minstens en halve kilo stof terug te vinden is?
Wel, na een ritje op de renbaan zou je denk ik 5kg stof kunnen gaan stofzuigen.
Erwin schreef:en tijdens de lunch had ik eigenlijk gedacht dat er iemand spontaan een polonaise zou starten :lol: :lol:
Wegens het lange wachten? Ja, zie mijn vorige bericht (quote).
Frederik,

De sticker hangt recht ;)
Het is gezichtsbedrog omdat de achterruit van de Elise niet recht is, maar als je achter de auto staat, hangt de sticker recht tov de vloer. 8-)

We hebben echt laar 5 min moeten wachten op het eten 's middags omdat we er redelijk vroeg bij waren.
Maar de achtergrondmuziek was echt een mini schlagerfestival, of ben ik de enige die dit is opgevallen? Het had wel iets ...

Het rondje over de renbaan was maar een graptje :mrgreen:
Ge moet toch eens naar uw temperatuursensor in de Elan laten kijken, want mijne Elise gaf geen 25° aan :lol: :lol: :lol: .

Nee, van het weer mogen we niet klagen, de eerste keer in al die jaren dat we regen gehad hebben.

Laat ons het nu eens omkeren en Lotus Tour Limburg voor 1 keer droog houden met een stralende zon, want het is altijd zo een beetje het omgekeerde weer als YLD.

LTL en YLD zijn een beetje zoals Yin en Yang op weer gebied.
Kan dus niet meer fout gaan dit jaar! 8-)
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
carine
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 jun 2014, 11:27
Auto: elise

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door carine »

bedankt om de link op fb van men foto's te plaatsen :D
we hebben nen toffe dag gehad en met veel plezier heb ik iedereen zoveel mogelijk op de plaat vastgelegd ;)
diegene die de fotoreeks in volle formaat wilt hebben, geef elle mailadres en ik verzend ze via WeTransfer binnenkort :P
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door PascalM »

Frederik, Dirk, Pascal,

Bedankt voor al jullie tijd en energie om deze leuke dag voor ons te organiseren.

Het is de eerste keer dat we deelnamen en het is zeker voor herhaling vatbaar. Inderdaad, het weer was minder in de namiddag. Maar goed, in ons landje weet je op voorhand dat het weer alle kanten op kan. Gelukkig scheen de zon in Ieper en dit gaf een positieve boost van bij de start.

Uiteraard was het ook de eerste keer dat we een roadbook gebruikten. En ja, we zijn in de voormiddag na de stop in Wervik 2x verkeerd gereden. Ervaring in het interpreteren zal hier aan de basis liggen. Anderzijds, het was ook leuk wanneer we een treintje rechtsomkeer zagen maken en wij halsstarrig verder reden. Om uiteindelijk te zien dat wij wel juist zaten. :lol:

Meer ervaring zal er ook voor zorgen dat we dan van de omgeving en ansichten kunnen genieten. Want 't is toch wel geconcentreerd rijden. De co-pilote met haar neus continu in het boek. En hoewel je je eigen ding wil doen, eenmaal in een treintje voel je wel een impliciete druk om de Lotus voor je goed te volgen en niet een belemmering voor je volgers te zijn.

De lunch was wat chaotisch. Maar alle begrip.
In het begin kwamen de deelnemers druppelsgewijs binnen, waarna het een plotse invasie werd. Ik had de indruk dat de keuken wel kon volgen. De bediening werd echter hierdoor overrompeld. Wat praktische richtlijnen en afspraken in de roadbook hadden hier misschien wel tot een vlottere bediening kunnen leiden.
Ja, ook ik vond dat de muziek een polonaise inluidde. :D

We hadden niet voor het diner gekozen. Zeg maar, een beetje de kat uit de boom kijken bij een eerste keer. Dit willen we volgende keer toch ook wel meepikken. De locatie zag er alvast prachtig uit, de tafels mooi gedekt. De ronde tafels nodigden zeker uit om over onze passie te praten en zo nieuwe (internationale) vrienden te maken.

Kortom, wij zijn verkocht en noteren 5 mei 2016 zeker al in onze agenda!
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
sooike
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 mar 2010, 19:43
Naam: Christophe
Auto: Speedster 2.2
Locatie: Wuustwezel

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door sooike »

Top dag, ondanks het slechte weer na de middag, maar dat heeft natuurlijk niemand in de hand. :roll:

Voor ons was dit de zesde keer YLD, en met het dinner in Vossenberg wisten we eigenlijk al dat deze editie een van de beste zou zijn!

Hierbij willen we dan ook de organisatie en de fotografen die het slechte weer trotseerden bedanken! Er zijn weer veel en mooie foto's gepost :D

Op naar LSE ;)
Versucht dein Heck auszuschwenken hilft nur eines: Gegenlenken
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Frederik »

Erwin schreef:Laat ons het nu eens omkeren en Lotus Tour Limburg voor 1 keer droog houden met een stralende zon, want het is altijd zo een beetje het omgekeerde weer als YLD.

LTL en YLD zijn een beetje zoals Yin en Yang op weer gebied.
Kan dus niet meer fout gaan dit jaar! 8-)
Ik heb de mannen van LTL vorig jaar beloofd dat YLD de regen op ons zou nemen, wij hebben regen gehad, dus ik hoop dat mijn belofte uitkomt ...
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: YLD2015 : Ypres Lotus Day Editie 2015 [comments & foto's

Bericht door Frederik »

PascalM schreef:De lunch was wat chaotisch. Maar alle begrip.
In het begin kwamen de deelnemers druppelsgewijs binnen, waarna het een plotse invasie werd. Ik had de indruk dat de keuken wel kon volgen. De bediening werd echter hierdoor overrompeld. Wat praktische richtlijnen en afspraken in de roadbook hadden hier misschien wel tot een vlottere bediening kunnen leiden.
Ja, ook ik vond dat de muziek een polonaise inluidde. :D
Ja, we hebben er het over gehad met de zaak, ze zijn echt wel zoveel volk gewoon (oa. Waregem Koerse). Zij werken normaal rij per rij af, maar de mensen kwamen binnen en gingen zitten de ene in de verste rij, de andere de dichtste bij de deur, en anderen in het midden. Bijgevolg ze het overzicht verloren zijn.

Nu, iedereen was tijdig klaar tegen 14u30 (timing), voor de start van deel 3.
Toch nog es onze excuses voor de chaos, maar is/was een beetje buiten onze handen. Misschien in de toekomst de deur langer dicht houden en dan de mensen begeleiden naar de tafels ...

Ik denk dat ze de CD van de kaartersclub van de dag ervoor vergeten veranderen zijn. lol Maar als het een extra lach teweeg bracht ... dan kan het alleen maar meer plezier gebracht hebben. :)
PascalM schreef:We hadden niet voor het diner gekozen. Zeg maar, een beetje de kat uit de boom kijken bij een eerste keer. Dit willen we volgende keer toch ook wel meepikken. De locatie zag er alvast prachtig uit, de tafels mooi gedekt. De ronde tafels nodigden zeker uit om over onze passie te praten en zo nieuwe (internationale) vrienden te maken.
Ja, we proberen een mooie afsluiter te maken. En als "ALL IN" client krijg je echt de beste "bang for the buck". En blijft plezant om nog even met vrienden en gelijkgezinden na te praten ... en de dag erna hebben veel mensen een bugdag.
PascalM schreef:Kortom, wij zijn verkocht en noteren 5 mei 2016 zeker al in onze agenda!
:)

of Lotus Summers End ...
We maken binnenkort het programma bekend.
Plaats reactie