werner Exige cup

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: werner Exige cup

Bericht door Frederik »

Zou ik toch ook niet wegdoen ...

Prachtmachientje, zo komen er nooit meer op de baan.
Prijzen gaan volgens mij ook goed stijgen.
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: werner Exige cup

Bericht door Wgt3 »

idd ,veel geld ga ik daar niet op verliezen :D
En 250€ taksen per jaar daar gaan we geen boterham minder voor moeten eten ook niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: werner Exige cup

Bericht door Coen »

En nu nog foto's van de 2 :grinning:
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: werner Exige cup

Bericht door Wgt3 »

Coen schreef: 03 jun 2022, 15:03 En nu nog foto's van de 2 :grinning:

ben daar helaas geen held in ..heb wel een instagram account van de wagens exige_cup260 en facbook lotus cup..

Beide wagens hebben ondertussen al heel wat mods gekregen ,geen extreme verandering maar puur met het oog op trackdays enz..door wat onozele en te vermijden problemen op de 211 is mijn track seizoen wat in het water gevallen…heb met het idee gespeeld om de wagens te verkopen en me een porsche aan te schaffen maar ik ga de lotussen nog een kans geven ….De wagens zijn fantastisch maar als er mensen aan werken zonder passie en respect voor iemand zijn droom dan hangt het op den duur een mens zn voeten uit he :mrgreen: :|

Op naar 2023 ..modificaties die nog komen: andere benzinetank (de carbon bagtank is niet uit te houden van de benzinegeur,zeer zeer ongezond zelfs dus die gaat er uit,de de 211 geen last van maar die wagen is open)
Kumho v70 banden eens proberen …de888r werken gewoon niet op een 211,super slechte band

Mss een 280 komotec kit op de cup maar daar een serieuze onvoorziene rekening(alez meerdere serieuze rekeningen :lol: ) gaat dat mss pas voor volgend jaar zijn .
Plaats reactie