Nicolas - opzoek naar mijn eerste Lotus Elise S2

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Newss
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2017, 08:53
Auto: Nog geen

Nicolas - opzoek naar mijn eerste Lotus Elise S2

Bericht door Newss »

Hallo allen,

Ik ben Nicolas uit Zwevegem, 32 jaar. Al lang gepassioneerd door alles wat met wagens te maken heeft, ben ik opzoek naar mijn eerste eigen "fun car" een Lotus Elise.
Ik heb tot op heden geen ervaring met Lotus, de reden van mij keuze voor het merk ligt in de prijs/waarde/plezier/looks/exclusiviteit van de wagens.
Het budget is momenteel beperkt, de meest interessante Elise'n die te koop aangeboden worden zijn dan ook RHD, mijn vraag is of ik beter wat langer uitkijk naar een LHD of een RHD snel went. Iemand die trouwens zijn Elise verkoopt mag mij ook steeds contacteren :-).
Voor de rest wil ik hier vooral veel bijleren en mensen ontmoeten met een gelijkaardige passie!

Grtn,

Nicolas
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Nicolas - opzoek naar mijn eerste Lotus Elise S2

Bericht door Frederik »

Staar je niet blind op de RHD prijzen. Deze halen de LHD prijzen een klein beetje (onterecht) onderuit.
Ikzelf zou doorsparen voor een mooie LHD, maar niet iedereen deelt mijn mening daarover.

Als je budget net voldoende is voor een RHD, zou ik nog es nadenken en misschien een jaartje uitstellen om volgend jaar wel de goede keuze te maken. Maar iedereen stelt/legt natuurlijk zijn prioriteiten zelf...

Veel succes met de zoektocht ...
Ward
Berichten: 54
Lid geworden op: 04 sep 2016, 20:27
Auto: '05 Elise S2 K-series
Locatie: In de stille Kempen

Re: Nicolas - opzoek naar mijn eerste Lotus Elise S2

Bericht door Ward »