Re: Jean-Pierre stelt zich voor (111R)
Geplaatst: 01 mei 2019, 13:44
De Alpine is echt een luxe auto zonder piepje/kraakje, onverslaanbaar op slecht wegdek.
Slecht mbt oneffen en bijv. bolle wegen waar je grondspeling nodig hebt.
Sportauto met rallyonderstel, stuurt veel minder strak dan de Elise door het soepele onderstel en grote grondspeling.
Ideaal voor in de Alpen en alle zijwegen.
De Lotus is onverslaanbaar op glad wegdek, en heerlijk handmatig schakelen, hoge toeren en open rijden.
Beide genieten maar totaal anders.
De Alpine schiet uit de startblokken ivm hoog koppel bij lage toeren, de Elise gilt graag bovenin en geeft daar de kicks.
Met de Elise is een ritje naar de buurtsuper al feest, met de Alpine moet het behoorlijk sneller gaan wil je de kick voelen.
Wil je je bijrijder kunnen verstaan: neem de Alpine.
Airco, verwarming, bluetooth, navigatie, MP3 etc het werkt allemaal goed.
Bij de Elise denk je echter al bij 100 km/h dat je veeeel te snel rijdt, dat gevoel komt bij de Alpine pas richting de 200...
Slecht mbt oneffen en bijv. bolle wegen waar je grondspeling nodig hebt.
Sportauto met rallyonderstel, stuurt veel minder strak dan de Elise door het soepele onderstel en grote grondspeling.
Ideaal voor in de Alpen en alle zijwegen.
De Lotus is onverslaanbaar op glad wegdek, en heerlijk handmatig schakelen, hoge toeren en open rijden.
Beide genieten maar totaal anders.
De Alpine schiet uit de startblokken ivm hoog koppel bij lage toeren, de Elise gilt graag bovenin en geeft daar de kicks.
Met de Elise is een ritje naar de buurtsuper al feest, met de Alpine moet het behoorlijk sneller gaan wil je de kick voelen.
Wil je je bijrijder kunnen verstaan: neem de Alpine.
Airco, verwarming, bluetooth, navigatie, MP3 etc het werkt allemaal goed.
Bij de Elise denk je echter al bij 100 km/h dat je veeeel te snel rijdt, dat gevoel komt bij de Alpine pas richting de 200...