Peter - Opel Speedster en aanstonds Saffron Yellow Elise S2

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PeterElise
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2022, 16:24
Naam: Peter
Auto: Elise, Speedster

Peter - Opel Speedster en aanstonds Saffron Yellow Elise S2

Bericht door PeterElise »

Hallo allen,
Mijn naam is Peter, ik woon in Loenen Gelderland (Nederland), ondernemer, 44 jaar en fervent auto- en motorliefhebber. Heb in mijn mobiele leven ongeveer 50 verschillende voertuigen gehad. Van jongs af heb ik echter één droomcar: een gele Lotus Elise.

Sinds een jaar ben ik al in het bezit van een rode Opel Speedster 2.2 met SC, nitron demping en nog wat mooie opsmuk. Ben al een tijdje actief op het Nederlandse Speedsterforum.

Als het aan mij ligt komt daar op heel korte termijn de droomcar bij: onderstaande Lotus Elise S2 (122pk).

Afbeelding
Afbeelding

Daarover meteen een hengeltje uitgooien. De auto staat nu nog op Belgische registratie, is van oktober 2001, heeft iets meer dan 80K gelopen en is tamelijk herkenbaar dankzij de forse achterspoiler, de 2bular single pipe uitlaat, de Saffron gele kleur icm het blauwe alcantara interieur en zwarte carbon front panelen. Ik ben benieuwd of de auto, of haar vorige eigenaar, hier bekend is.

Mvg. Peter
Houd de rubberzijde onder!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Peter - Opel Speedster en aanstonds Saffron Yellow Elise S2

Bericht door Frederik »

Welkom!

Lijkt me niet direct een bekende wagen. (voor mij toch niet)
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: Peter - Opel Speedster en aanstonds Saffron Yellow Elise S2

Bericht door Coen »

Welkom! Metallic geel, altijd mooi! Voor de aanschaf van de mijne had ik ook in een gele proefgereden maar uiteindelijk is het een blauwe geworden.
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Plaats reactie