Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
 #103891  door Yves
 11 apr 2019, 19:47
Vandaag snel Verhiest bezocht om wat foto's te nemen.
Zaterdag de officiële afhaling.
Bijlagen
IMG_3284.JPG
IMG_3284.JPG (179.18 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3283.JPG
IMG_3283.JPG (261.16 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3280.JPG
IMG_3280.JPG (122.05 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3278.JPG
IMG_3278.JPG (206.5 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3274.JPG
IMG_3274.JPG (246.4 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3276.JPG
IMG_3276.JPG (88.45 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3272.JPG
IMG_3272.JPG (251.32 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3270.JPG
IMG_3270.JPG (104.66 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3267.JPG
IMG_3267.JPG (126.15 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3265.JPG
IMG_3265.JPG (144.44 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3264.JPG
IMG_3264.JPG (249.84 KiB) 1107 keer bekeken
IMG_3262.JPG
IMG_3262.JPG (224.69 KiB) 1107 keer bekeken
wimke1971, PascalM liked this
 #103893  door PascalM
 12 apr 2019, 06:25
Prachtig!

Zal zaterdag tijdens de Lotus Drivers Meeting kunnen worden bewonderd.

Gr
Pascal.
Yves liked this
 #103899  door Yves
 12 apr 2019, 16:37
Inderdaad, blijkbaar doen ze dit niet meer. Overal besparing op. Zelfs de achterruit is geen glas meer in deze uitvoering.
 #103900  door FastEleven
 12 apr 2019, 21:02
die stoelen, zo schoon !
 #103901  door wimke1971
 13 apr 2019, 07:33
Man man, wat een zaaaalige auto ziet er me dat uit zeg!!!!
Zo een beauty!!! Geniet er van met de grote G!!!
 #103917  door Yves
 20 apr 2019, 10:58
Update:
Vandaag (tegen dat ik bij Thierry ben) 500km op de teller wat wil zeggen dat ik voor onderhoud binnen mag. Hierna mag de motor boven de 3000tr/min gebruikt worden. Afwachten wat dit zal geven qua rijgedrag.

Tot heden al een heel andere auto leren kennen dan mijn 2010-136pk versie (of 2002-120pk). Nog baanvaster (wellicht ook door de ander vering). Heel leuke motor nu al. Je kan als je wenst echt schakel arm rijden, de compressor haalt dit wel op (voor dagelijks verkeer).
De uitlaat verdient inderdaad een pluim, klinkt super ook nu al benen de 3000tr/min. Luid genoeg, maar niet te luid zodat praten op elk moment nog mogelijk is.
Zetels in de sprint uitvoering zijn wellicht iets harder, maar nog net comfortabel genoeg al zou een lendensteun niet misstaan. Maar nog steeds voldoende comfortabel zodat je uren kan rijden zonder uit de auto te moeten komen met een gebroken rug.
Carbon is super mooi afgewerkt en draagt bij tot het lichtere gewicht.
Versnellingsbak is natuurlijk heel mooi en schakelt leuk, al moet ik precies toch wat wennen. Eerste en tweede zijn soms moeilijk te pakken. Kan ook liggen aan het feit van een paar jaar met PDK (automaat) te rijden.
Werking van de remmen (standaard) nog niet echt kunnen testen en vergelijken, meer info volgt nog.
Radio speelt zalig, nee juist dat was het motorgeluid, een radio niet genomen met bewuste reden dat ik die zelden gebruik, hoor veel liever het geronk van een motor.
Ik heb ook gekozen voor het stuur in alcantara, leuk gevoel, warmer en zachter dan leer en meer grip.
Tot heden hoor je de compressor vrij discreet en hoor je de aanzuiging van de lucht door de TRD-filter heel goed wanneer je het pedaal iets sneller indrukt (tot 3000 tr/min)

Meer nieuws volgt.
Elise, Red Baron liked this
 #103923  door Yves
 21 apr 2019, 20:46
Blijkbaar misverstandje gehad.

Bedoeling was tot 500km slechts tot 3000tr/min te gaan, nu tot 1000km tot 4000tr/min, dan pas onderhoud.

Nog even wachten dus.
 #103927  door PascalM
 22 apr 2019, 09:16
Bij mij was in het begin eerste ook moeilijk te pakken. Maar dit is met de kilometers losgekomen. Dus... veel rijden :)