Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!

Niet Lotus modellen op het forum of niet?

Neen, enkel pure Lotus Cars alstublieft
4
5%
Neen, behalve uitzonderingen zoals Lotus Omega, Lotus Cortina
48
59%
Ja, leuk om weten wat Lotus nog zo al doet
9
11%
Ja, in losstaand sub-forum bijvoorbeeld Lotus Engineering
21
26%
 
Totaal aantal stemmen: 82

Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door Frederik »

Na verschillende opmerking van leden wordt er in vraag gesteld of berichten van Proton, Youngman en andere merken waar Lotus aldaniet zichtbare of onzichtbare ontwikkeling voor heeft gedaan wel thuis horen op het Lotus forum.

Als webmaster heb ik altijd de stelling ingenomen "als Lotus Engineering er met zijn poten heeft aangezeten dan is het voor mij OK" maar ik merk toch dat een pak leden totaal geen nood hebben aan deze berichten.

Ikzelf neem deze beslissing liever niet eenzijdig, vandaar ik deze stemming het leven in roep. Ik vraag dus jullie stem en advies in deze zaak.

Geef je stem en mensen die dat willen kunnen hun stem verduidelijken door hun mening in deze thread te posten.

Tip : voor het stemmen kan het raadzaam zijn eerst even onderstaande berichten na te lezen. (indien gewenst)
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door Didier »

Voila, done.
Interessante poll.
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door Blue Darkness »

gestemd.
Gebruikersavatar
dachero
Berichten: 1257
Lid geworden op: 05 sep 2009, 16:24
Naam: Danny
Auto: gene
Locatie: kwaadmechelen

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door dachero »

ook gestemd. De uitslag laat zich al raden :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door Mr.E »

Gestemd, en mijn stem is niet geheim: optie B, alhoewel ik 100% tegen censuur ben. En ook al had ik er niets op tegen om af en toe iets te zien over Proton, is het gewoonweg teveel geworden. Een apart subforum over Lotus Engineering was mijn tweede keuze, maar dat gaat dan ongetwijfeld herleid worden tot Proton-Engineering... niet co-driver?
Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd om te weten wat Lotus Engineering allemaal doet, maar het moet geen gratis reclamegedeelte worden voor Proton!
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door wimvanbeeck »

Lotus-engineering heeft meegewerkt aan een 1.6 turbo motor voor Proton,
moesten ze die motor nu ook gaan gebruiken in de Elise 1.6, zou ik zeggen ok, maar als Lotus de motor zelf niet wil, wil ik de info ook niet !
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door Frederik »

wimvanbeeck schreef:Lotus-engineering heeft meegewerkt aan een 1.6 turbo motor voor Proton,
moesten ze die motor nu ook gaan gebruiken in de Elise 1.6, zou ik zeggen ok, maar als Lotus de motor zelf niet wil, wil ik de info ook niet !
Ik denk dat we een duidelijk onderscheid moeten maken tussen

Lotus Cars
Lotus Engineering


Maar is wel zeer moeilijk om een lijn te trekken, het is ook zo dat niet alle details zijn gekend. Ik weet uit betrouwbare bron dat Lotus Engineering de ophanging van de nieuwe Opel Astra GTC mee ontwikkeld en afgesteld heeft. Moeten we dan ook de Astra GTC op het forum toelaten? Wordt wel erg breed forum dan hé.

Misschien komt een afsplitsing "Lotus Engineering" dan weer in het visier ...
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door FastEleven »

Duidelijk gekozen voor optie B, maar ik wil daarbij de directe afgeleiden niet vergeten zoals de Opel Speedster en de Seven look a likes .....

Maar die Protons, Astras, Veyrons en andere autos waar Lotus aan meewerkt horen hier niet thuis. Bovendien, als Lotus straks aan een Chinees verkocht wordt, dan heeft Proton hier niks meer te zoeken, maar dan gaan we toch ook niet beginnen met allerhande Chinese klonen in een subforum te steken, mag ik hopen ....
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door Frederik »

FastEleven schreef:Duidelijk gekozen voor optie B, maar ik wil daarbij de directe afgeleiden niet vergeten zoals de Opel Speedster en de Seven look a likes .....
Deze hebben reeds hun eigen subforum, dus daar is geen discussie (meer) over.

- Opel Speedster & Tesla Roadster -> Elise-platform (staan ook effectief op het Elsie platform)
- Seven en Seven replika's hebben tevens een apart subforum.
FastEleven schreef:Maar die Protons, Astras, Veyrons en andere autos waar Lotus aan meewerkt horen hier niet thuis. Bovendien, als Lotus straks aan een Chinees verkocht wordt, dan heeft Proton hier niks meer te zoeken, maar dan gaan we toch ook niet beginnen met allerhande Chinese klonen in een subforum te steken, mag ik hopen ....
o god no ;-)
Gebruikersavatar
Ruben
Berichten: 292
Lid geworden op: 29 sep 2009, 06:18
Auto: Geen

Re: Proton, Youngman en Lotus afgeleiden of niet? [poll]

Bericht door Ruben »

Optie B met de toevoeging dat als het sportauto gerelateerd is, ik het geen probleem vind. Maar dan misschien meer in de trant zoals Wim het verwoordt, dat er een connectie naar onze auto's moet zijn
Plaats reactie