Lotus-Forum.be houdt ermee op ... [aprilvis]

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be houd ermee op ...

Bericht door Didier »

ovi schreef:...Nee, het is echt waar! :(
Als dit echt waar is, vind ik persoonlijk dat we daar iets moeten aan doen.
Ware het niet dat ik m'n weg in de Lotus-wereld niet zo weet te vinden, bood ik mij spontaan aan om het over te nemen.
Ik heb al een forum lopen, weliswaar niet zooooo groot als hier, eentje zou er altijd wel bij kunnen.
Maar ik denk dat er hier anders wel competentere mensen zijn die de zaak aankunnen.

Wil me niet moeien, maar ik probeer een oplossing te zoeken om de sluiting tegen te gaan.
PaulF schreef:Is het niet mogelijk om een soort lidgeld te vragen ...
Ik denk er ook zo over.
Ik ben lid van een forum met 510 leden, waar alle geabonneerde toegang hebben, een beetje zoals hier dus.
Weliswaar is er een gedeelte met uiterst interessante topics voorbehouden voor leden die een kleine bijdrage spenderen op jaarbasis (momenteel 25 betalende leden).
Wie een milde bijdrage betaald via bvb. Paypal krijgt toegang tot het ganse forum.
Betalende leden krijgen onder hun avatar de vermelding "lid" en de andere "geabonneerd" (vrije vertaling).
Ik weet niet wat de kosten zijn voor dit forum (moet ik ook niet weten, 'k weet wat het mijne kost :P ), maar misschien is dit genoeg om de kosten te dekken.
Ik denk dat bvb €10,- €15,- per jaar een aantrekkelijke prijs is die niet echt pijn doet, om dit forum hier levend te houden.
Als ik enkele km's iets minder op het gaspedaal druk, haal ik dat er zo weer uit :lol:

Dit is maar 1 van de mogelijke denkpistes :idea:
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door Frederik »

Mensen, mensen, mensen ...

Denken jullie nu echt dat ik mijn kindje (ja, Lotus & Lotus-Forum.be draag ik zeer nauw aan het hart) zomaar zou laten schieten? Er mag nog 10 jaar crisis zijn vooraleer ik de handdoek in de ring zou gooien. :) Maar eigenlijk had ik stiekem es goesting om iedereen eens goed bij de neus te nemen...
200503311616030.aprilfish.jpg
200503311616030.aprilfish.jpg (13.52 KiB) 13989 keer bekeken
Ik had er nog aan gedacht om de site over te laten aan een 'bijna' pensioengerechtigde persoon uit de regio van Kortrijk dewelke er erg op stond anoniem te blijven. Hij zou binnenkort met pensioen kunnen gaan én naar Spanje emigreren. En uit vrees voor het zwart gat ginder in appelsienenland, smeedde hij plannen om Lotus-Forum.be vanuit Spanje verder internationaal uit te bouwen... maar ik heb die gedachte toch snel naast mij neergelegd. 8-) :D :lol:

Blijkbaar waren de meeste mensen er toch mee weg, al zaten er 2 personen mee in het complot.
Es lekker lachen op 1 april mag wel ... niet?

Het doet ergens ook wel deugd te zien dat de leden echt wel Lotus-Forum.be zouden missen mocht de stekker eruitgaan, maar ik geef het op een blaadje ... daarvoor zullen veel grootsere dingen moeten gebeuren!

Ik ben heel erg fier op wat ik op een kleine 18 maanden heb kunnen bereiken. Los daarvan ben ik vooral "alle leden" heel erg dankbaar om het forum regelmatig én op een volwassen manier te gebruiken. Wat ooit startte als mini-hobby-project, is uitgegroeid naar dé referentie in België (en omstreken). ;)

Het succes heb ik niet alleen te danken aan mezelf, alle actieve leden, Yves die me bijstaat als 'moderator-in-crime'... maar vooral aan iedereen dat het forum publiekelijk kenbaar helpt maken. Zo doen Lotus Thierry Verhiest, Frédéric Koninckx Motors, FVH Motors en sinds kort Oracle Cars hun uiterste best om het forum kenbaar te maken bij de Lotuseigenaars. En wat betreft de pure adverteerders "om de kosten van de servers te betalen" mogen we dit jaar weer rekenen op Elise-shop.com, Komo-tec.de en Geerts Transport.

Nogmaals ... Aan iedereen mijn zeer respectvolle dank voor de steun in alle verschillende en uiteenlopende vormen. Hopelijk mogen we er allen nog vele plezierige Lotus & Lotus-Forum.be jaren bijdoen!
april_fool.jpg
april_fool.jpg (37.12 KiB) 13989 keer bekeken
Gebruikersavatar
kevin_v
Berichten: 347
Lid geworden op: 07 dec 2008, 17:56
Naam: Kevin
Auto: Elise MK1
Locatie: Borgerhout

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door kevin_v »

oef :shock: :shock: :shock: :shock:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door Herman »

Het ging echt een moeilijke noot om kraken geweest zijn.....

hier een joe toebeke hoe je die noot moet kraken......

Gebruikersavatar
vic
Berichten: 371
Lid geworden op: 08 feb 2009, 12:27
Naam: Jean-Marc
Auto: Elan- Exige - Evora
Locatie: Wavre

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door vic »

verdomme !
ik had juist 5000 eur ontvangen van mijn vishandelaar als sponsor :lol:
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door co-driver »

Madamme wordt s'avonds wéér een klein beetje 'weduwe' :roll: :lol: :lol:

LEKKERE VIS :!:
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door Frederik »

vic schreef:verdomme !
ik had juist 5000 eur ontvangen van mijn vishandelaar als sponsor :lol:
738-0066708-91
Gebruikersavatar
PaulF
Berichten: 198
Lid geworden op: 03 apr 2009, 20:47
Naam: Paul
Auto: Elise S
Locatie: Stekene

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door PaulF »

Had mijn bijdrage al opzij gelegd :D :D
En met 2voeten erin. (In't begin toch)
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door mindp0wer »

Da was de beste van vandaag moet ik zeggen, maar deed me wel een beetje nadenken en ik zou het missen hier, goed dat het maar een hraptjen is ;)
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Lotus-Forum.be houdt ermee op ...

Bericht door Exploded »

Nu nog een Easter Egg en we kunnen er weer even tegen :D
Plaats reactie