Europa Cabrio Turbo

S1, Type 47 & 62, S2, Twin Cam, Special (1966-1975)
Europa S (2006-2010)
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: Europa Cabrio Turbo

Bericht door Hugo »

Wat ik niet begrijp is dat iemand naar eigen zeggen daar meer dan 1000 uren werk insteekt, zal ook wel een bepaald bedrag aan besteed zijn

Hij heeft er weer naar eigen zeggen minder dan 1000 mijl ( 1600 km) mee gereden, hoeveel is dat dan 100 of 1000 km? Het voertuig (!!) wordt daarna te koop aangeboden? Waarom? Is hij toch niet meer zo tevreden over zijn schepping? Of kan en mag er niet mee op de openbare weg worden gereden?

Stond in Augustus op E-bay te koop voor 14 000 dollar, tegen de dollarkoers van augustus zou dat 12 500 € zijn geweest, het voertuig zou van Canada komen, als de prijs in Canades dollars moesten zijngeweest,zou het minder zijn geweest dan 10 000 €

Nu staat het voertuig te koop in Belgie voor een vraagprijs van 28 500 € !!!

Terwijl je die nooit in Belgie ingeschreven zal krijgen, mijn Europa werd in eerste instantie al afgekeurd voor stalen remleidingen en regelbare schokdempers, wat zullen ze hier dan van vinden? Alleen het snuitje lijkt nog een beetje op een Europa

Nee is mijn ding niet, weet je aan wat het mij doet denken, in sommige films zie je een stunt waarbij een auto onder een lage trailer of slagboom onderdoor rijd en daarbij zijn dak verliest, en daarna verder rijd
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Europa Cabrio Turbo

Bericht door HJ2 »

Dat wilde ik net zeggen!

Die Europa is af fabriek toch veelste hoog, logisch dat iemand nu eens doorzet en er wat aan doet! :shock:
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Europa Cabrio Turbo

Bericht door Blue Darkness »

Monster op wielen :shock: :oops: :evil:
Plaats reactie