Welkom Opel Speedster rijders!

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Frederik »

Welkom Opel Speedster rijders!

Wetende dat een Opel Speedster onderhuids een halve Lotus Elise en de andere helft een Lotus Europa, én de wagen gebouwd is in de Lotusfabriek in Hethel kunnen we toch spreken over een wagen met veel Lotus-DNA. Lotus-Forum is een goed geoliede machine dat dagelijks 300 tot 500 bezoekers telt en in het wereldje zeer snel bekend is geraakt. We bieden een professioneel medium met een herkenbare look, een grote gebruiksvriendelijkheid en een enorme aangang. Elke dag doen we nog hard ons best om het forum nog beter te maken en ook spamvrij te houden.

In dit onderdeel ("Elise-Platform") kunnen de Opel Speedster hun ei kwijt, specifiek wat betreft de wagen, maar ELKE Opel Speedster liefhebber is ook welkom op de andere forumonderdelen. Jullie wagen heeft nu eenmaal het Lotus DNS, dus "jullie horen erbij". In het verleden werden de Opel Speedsters soms wel eens stiefmoederlijk behandeld door bepaalde Lotusrijders, maar op het forum is dit zeker niet het geval!

Moest het blijken dat er nood is aan extra onderverdelingen dan zal ik niet twijfelen om dit voor jullie zo snel mogelijk mogelijk te maken, maar op deze moment kan alles netjes geïntegreerd geplaatst worden binnen de huidige subforums.

Dus... wees meer dan welkom, stel jezelf én je wagen voor op het forum en wordt met 2 clicks lid van onze toffe vriendengroep. Nodig je vrienden Opel Speedster-rijders mee uit op het forum en gebruik ons gerust om informatie uit te wisselen, een oplossing te vinden voor uw proble(e)m(en), en doe mee aan onze activiteiten maar vooral kom in contact met hopen nieuwe mensen.

Welkom op het forum!
Frederik Van Cauwenberghe
- webmaster Lotus-Forum.be / Seven-Forum.be
Lotus Fanatics Belgium (Facebook)
Gebruikersavatar
Blitz
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 jan 2010, 19:40
Naam: Gert
Auto: Opel Speedster 2.2

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Blitz »

namens de speedsterrijders die er al zijn en die hopelijk nog willen volgen: bedankt voor de uitnodiging en de gastvrijheid :)
en tot ziens op 13 mei in Ieper ;)
Sir_Bongiovi
Berichten: 406
Lid geworden op: 17 jan 2010, 15:08
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Sir_Bongiovi »

indien ik de nodige goesting heb zal ik me hier ook eens voorstellen met wat pics :D
molleke

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door molleke »

Sir_Bongiovi schreef:indien ik de nodige goesting heb zal ik me hier ook eens voorstellen met wat pics :D
nodige goesting :? :roll: , als je hier op zit op het lotus forum zit , dat zijn hier allemaal mensen met heel veeeeeeeel goesting en die heel graag hun autos tonen :lol:
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Bzguy »

molleke schreef:
Sir_Bongiovi schreef:indien ik de nodige goesting heb zal ik me hier ook eens voorstellen met wat pics :D
nodige goesting :? :roll: , als je hier op zit op het lotus forum zit , dat zijn hier allemaal mensen met heel veeeeeeeel goesting en die heel graag hun autos tonen :lol:
Goed gesproken Molleke !

Dus Sir_Bongiovi : kom op met die voorstelling en die foto's !!!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Sir_Bongiovi
Berichten: 406
Lid geworden op: 17 jan 2010, 15:08
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Sir_Bongiovi »

autoforum, speedsterclub, lotusforum op den duur word ge da beu :mrgreen:
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Yves »

Dear Sir,

Daarom ben ik gestopt met het autoforum te volgen was 95% toch over dingen die ik niet belangrijk vond, bv hier of voor u ook op speedster fora vindt je onmiddelijk de juiste info en spirit.

Maar de keuze is vrij natuurlijk.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Herman »

Hier een fotoke van mijn Ex Lotus Europa S schoenen... die heden onder poten van een UK Speedster in Albion rondhuppelen...
Dat was nu wel eens echt de omgekeerde wereld een Uk klant die langshier koopt... :D
Ik zie dat de center caps nog ontbreken...
VX_Europa_Wheels_[Desktop_Resolution].jpg
Laatst gewijzigd door Frederik op 27 jan 2010, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto geuploaded
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Bzguy »

schoon velgen !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Welkom Opel Speedster rijders!

Bericht door Herman »

Bzguy schreef:schoon velgen !
Yep ... 5 gaten Europa velgen...passend voor Speedster...
k'heb ze kunnen verkopen via Seloc,, t'was iemand die bij eurotunnel werkt en zodoende heeft hij ze zondag over 14 d komen ophalen terwijl ad Calais tunnelkant moest werken....voor de Europa zie ik toch liever nu mijn nieuwe SE shoenen...
Plaats reactie